سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توزیع مرغ منجمد از ۲ روز آینده در سطح استان

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلوگرم برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان نیز از دوالی سه روز آینده در استان آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان مهدی بنی اسدی مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: از شهریورماه امسال که شاهد افزایش قیمت گوشت قرمز بودیم، تا امروز یک هزار و ۵۰۰ تن گوشت گوساله منجمد و گوشت گوساله تازه به صورت وکیوم و همچنین لاشه سرد گوسفندی و گوشت منجمد گوسفندی در سطح استان کرمان توزیع شده است.

وی با اشاره به توزیع ۱۰۰ تن گوشت گوساله منجمد در هفته گذشته تصریح کرد: ۵۰ تن گوشت وکیوم نیز در هفته جاری توزیع می‌شود.

بنی اسدی با اشاره به واردات دام زنده به چابهار بیان کرد: پیگیر هستیم بخشی از این دام به استان کرمان وارد و در استان کشتار شود.

مدیرکل پشتیبانی امور دام استان کرمان گفت: توزیع مرغ منجمد با قیمت کیلوگرم برای مصرف کننده ۱۰ هزار و ۵۰۰ تومان در سطح استان نیز از دوالی سه روز آینده آغاز می‌شود.

وی با اشاره به اینکه توزیع گوشت و مرغ به حیطه تنظیم بازار مربوط می‌شود، گفت: ما فقط وظیفه تامین گوشت و مرغ را داریم.

بنی اسدی با اشاره به اینکه بخشی از گوشت به قصابی ها، بخشی به اتحادیه کارمندان، کارگران و فرهنگیان و بخشی از آن به فروشگاه‌های زنجیره‌ای داده می‌شود بیان کرد: زمانی که عرضه به اندازه درخواست مردم نباشد و تفاوت قیمت وجود دارد، صف تشکیل می‌شود.

وی افزود: برای سال ۹۸ دولت برنامه دارد که با راهکار‌های کنترلی، توزیع به نحوی صورت بگیرد که گوشت به دست افراد نیازمند برسد.

انتهای پیام/ح

توزیع مرغ منجمد در کرمان

برچسب ها: مرغ منجمد ، بازار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.