سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستبند قانون بر دست سوداگران مرگ

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، از دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده تهران - قم خبر داد و گفت: در بازرسی از خودروی این متهمان بیش از ۲۵ کیلوگرم تریاک کشف شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ محمد بخشنده رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت گفت: در نخستین دقایق آغازین صبح دوازدهم اسفندماه ماموران گشت جاده پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ، حین گشت‌زنی در اتوبان تهران – قم به یکدستگاه خودرو سواری مشکوک شده و برای بررسی موضوع به راننده خودرو دستور ایست می‌دهند.


بیشتر بخوانید؛ مرد نقابدار روی صورت خانم ناظم اسید پاشید


این مقام انتظامی عنوان داشت: راننده خودرو به محض مشاهده پلیس فرار را بر قرار ترجیح داده و بدون توجه به فرمان پلیس بجای توقف بر سرعت خود افزود که این امر به تعقیب وی منجر شده و در نهایت پس از یک تعقیب و گریز نه چندان طولانی، ماموران ضمن رعایت قانون بکارگیری سلاح، با شلیک هوایی وی را مجبور به توقف کردند.

وی افزود: با توقف خودرو، مامورین راننده و سرنشین را پیاده و دستبند قانون را با دستان قانون گریزشان آشنا و در ادامه در بازرسی از خودروی مذکور ۲۵ کیلو و ۵۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت، در پایان تصریح کرد: متهمان بلافاصله به همراه مواد مکشوفه به پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ منتقل شده و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا منتقل شدند.

انتهای پیام/

دستگیری ۲ قاچاقچی مواد مخدر در محدوده تهران - قم

برچسب ها: حوادث ، اخبار جنایی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.