سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۳۸۲ کلاس درس برای اسکان میهمانان نوروزی در چابهار آماده است

معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: ۳۶ مدرسه با ۳۸۲ کلاس درس با امکانات کولر، یخچال، فرش، متکا و پتو برای اسکان میهمانان و مسافران نوروزی در این شهرستان آماده شده است.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، حسن نوروزی اظهار داشت: برای استقبال مسافران در ایام سال نو تمهیدات لازم اندیشیده شده و آماده اسکان و پذیرایی از گردشگران نوروزی هستیم.

وی به حجم بالای مسافر ورودی به چابهار و کمبود مکان‌های اسکان اشاره کرد و افزود: روزانه حدود ۷۰۰ خانوار در مدارس و چادر اسکان داده می‌شوند.

مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: پذیرش مسافران به صورت حضوری است که پیش بینی می‌شود بیش از ۷۰ هزار نفر روز در مدارس و بیش از ۳۰۰ نفر در چادر مسافرتی (اسکان موقت شبانه) اسکان داده شوند.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰۰ نفر عوامل اجرایی در حوزه ستاد اسکان نوروزی برای میزبانی شایسته از میهمانان خدمات رسانی می‌کنند.

نوروزی تصریح کرد: پذیرش برای اسکان در ۴۸ کلاس درس به صورت اینترنتی و بقیه به صورت حضوری به آدرس بلوار شهید ریگی، روبروی دانشگاه دریانوردی و علوم دریایی، خیابان کشتیرانی، مدرسه پسرانه کشتیرانی هفت خواهد بود و همچنین شماره تلفن ستاد ۰۵۴۳۵۳۲۰۴۱۳ پاسخگوی مهمانان و مسافران نوروزی است.

انتهای پیام/گ

کلاس های درس برای اسکان میهمانان نوروزی در چابهار آماده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.