سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

راه اندازی ۱۳ پایگاه سلامت شهری نوروزی در شهر‌های خراسان شمالی

رئیس سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی از راه‌اندازی ۱۳ پایگاه سلامت نوروزی در شهر‌های استان خراسان شمالی خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، تقی دولت‌آبادی رئیس سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی با اشاره به صدمات جبران ناپذیر حوادث چهارشنبه آخر سال گفت: نیرو‌های امدادی و اورژانش استان برای برطرف کردن مشکلات احتمالی آماده هستند، اما در این میان پیشگیری از حوادث و راهنمایی و مراقبت خانواده‌ها در کنترل خطرات ناشی از این حوادث نقش ویژه‌ای دارد.
وی افزود: توصیه همیشگی در این زمینه مراقبت فرزندان توسط خانواده‌ها و دوری از مواد محترقه خطر زا است با این حال توصیه می‌کنیم در مواقع سوختگی حتماً آب به همراه داشته و تا رسیدن نیرو‌های اورژانس محل سوختگی را با آب تمیز شست‌وشو دهند.
رئیس سازمان اورژانس و فوریت‌های پزشکی خراسان شمالی در ادامه به آمادگی نیرو‌های اورژانس استان برای پیشگیری و درمان حوادث ایام نوروز اشاره و تصریح کرد: ۱۳ پایگاه سلامت شهری در ابتدای مسیر ورودی شهر‌های خراسان شمالی تعبیه شده تا خدمات ابتدایی پزشکی و برخی از درمان‌های سرپایی را برای مسافران نوروزی انجام دهند.
انتهای پیام/ط


ارائه خدمات نوروزی به مسافران

برچسب ها: اورژانس ، جوانان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.