سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

همزمان با سراسر کشور؛

آغاز طرح نوروزی پلیس در جاده های استان زنجان/برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز

جانشین رئیس پلیس راه زنجان گفت: طرح نوروزی پلیس همزمان با سراسر کشور از صبح امروز در جاده های استان زنجان آغاز شد.

سرهنگ عظیمی جانشین رییس پلیس راه زنجان،در گفتگو با گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان،گفت:طرح نوروزی پلیس از امروزهمزمان با سراسر کشور در محور‌های مواصلاتی استان زنجان آغاز شد و بر این اساس همکاران من در قالب ۷۵ دستگاه اقدام به ارائه خدمات ترافیکی و ایمنی به رانندگان و مسافران نوروزی خواهند کرد و این طرح تا ۱۸ فروردین ماه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه ماموران پلیس راه در تمام جاده‌های استان حضور دارند، گفت: امسال برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز در دستورکار پلیس قرار دارد و بر این اساس تمامی رانندگانی که مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شوند، جریمه خواهند شد.

جانشین رئیس پلیس راه استان زنجان ادامه داد: معزفی به مراجع قضایی ،ضبط گواهینامه، اعمال نمرات منفی و ... از دیگر اقداماتی است که پلیس بر حسب نوع تخلف با رانندگان متخلف انجام خواهد داد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مهار تصادفات و کاهش تلفات جاده‌ای یکی از اهداف اصلی طرح نوروزی ۹۸ است ادامه داد: ماموران پلیس به صورت نامحسوس در اتوبوس ها حضور خواهند داشت و با رانندگان خاطی برخورد خواهند کرد.

 وی با بیان اینکه درصد بیشتری از  تصادفات در طرح نوروزی سال های گذشته به دلیل خستگی و خواب آلودگی رانندگان رخ داده است، اظهارکرد: در همین راستا لازم است که رانندگان به ازای هر دو ساعت رانندگی حداقا یک ربع را با توقف در حاشیه امن مسیر یا استراحتگاه‌ها استراحت کرده و سپس ادامه مسیر دهند.

انتهای پیام/ن

برخورد قاطع و بدون اغماض با تخلفات حادثه‌ساز

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.