سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز عملیات اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح هفشجان

عملیات اجرای پروژه تقاطع غیر همسطح شهید مدافع حرم منصور عباسی در شهر هفشجان آغاز شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، عملیات اجرایی پروژه تقاطع غیر همسطح شهید مدافع حرم منصور عباسی در سه راهی شهر هفشجان در محور شهرکرد به سورشجان با حضور استاندار چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه هفشجان و خانواده معظم این شهید آغاز شد.

اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری در این آیین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بی شک امنیت کشور مرهون خون شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و همه دلسوزان و رزمندگانی است که در راه دفاع از میهن اسلامی جان خود را تقدیم کردند.

وی افزود: نامگذاری میادین، خیابان‌ها و اماکن به نام شهدا اقدام پسندیده‌ای است که در زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا نقش مهمی دارد.

گفتنی است؛ اجرای طرح تقاطع غیرهمسطح شهید منصور عباسی در چهار فاز پیش بینی شده است که فاز نخست آن پل زیرگذر و مسیر انحرافی آن نیازمند ۱۶ میلیارد ریال اعتبار، فاز دوم احداث مسیر زیرگذر ۱۵ و نیم میلیارد ریال، فاز سوم احداث روگذر سمت شهرکرد ۲۳ میلیارد ریال و فاز چهارم با ۳۶ میلیار ریال اعتبار به بهره برداری می‌رسد.

تأمین ایمنی تردد، کاهش تصادفات در محل دور برگردان و سهولت تردد برای ساکنان شهر هفشجان از مزایای اجرای این طرح است.

هفشجان از توابع شهرستان شهرکرد، در فاصله ۱۵ کیلومتری شهرکرد مرکز استان چهارمحال و بختیاری قرار دارد.

انتهای پیام/ز

آغاز اجرای تقاطع غیر همسطح محور شهرکرد به سورشجان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.