سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاثیر راهیان نور بر روی نسل جوان امروزی

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه آذربایجان شرقی گفت: راهیان نور اثرگذاری ویژه ای بر روی نسل جوان امروزی دارد.

توکل فرهادی مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه آذربایجان شرقی با بیان اینکه راهیان نور اثرگذاری ویژه ای بر روی نسل جوان امروزی دارد، در گفتگوبا خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،گفت : در این اردوها مردم با وقایع تاریخ دفاع مقدس و موقعیت های جغرافیایی عملیات ها از نزدیک آشنا و برخی از شبهات مطرح شده توسط عده ای رفع می شود.

وی با اشاره به اهمیت راهیان نور در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و تبیین رشادت های رزمندگان، توجه به کیفی سازی برنامه های آن تاکید کرد و افزود: تلاش داریم با کیفی سازی برنامه ها اثربخشی آن ها را که مهم ترین هدف ماست بالا ببریم.

مسئول اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه آذربایجان شرقی با اشاره به برخی از برنامه های فرهنگی هنری در طول اردوهای راهیان نور، برپایی نمایشگاه نقش آذربایجان و رزمندگان لشکر عاشورا در دفاع مقدس در پادگان شهید باکری و رزم فرهنگی شبانه را از مهم ترین آن ها در مناطق عملیاتی جنوب برشمرد.

فرهادی همچنین از آمادگی معاونت اردویی، گردشگری و راهیان نور سپاه عاشورا برای اعزام خبرنگاران به مناطق عملیاتی جهت بازدید و تولید آثار رسانه ای خبر داد.

انتهای پیام/ د

آشنایی با وقایع تاریخ دفاع مقدس

برچسب ها: جشنواره ، راهیان نور
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.