سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افتتاح ۱۶ پروژه عمرانی در شهر چترود

۱۶ پروژه عمرانی در شهر چترود با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال با حضور دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در سفر یک روزه دکتر پورابراهیمی نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی به همراه دکتر بصیری معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فرماندار کرمان و جمعی از مدیران ارشد شهرستان کرمان به بخش چترود و روستا‌های آن، پروژه‌های عمرانی با اعتبار ۲۰۰ میلیارد ریال افتتاح و کلنگ زنی شدند.

وی در تشریح این افتتاحیه‌ها به بهره برداری از کانال انتقال آب کشاورزی روستای سراسیاب اشاره داشت و گفت: این پروژه به طول ۱۶۰۰ متر و با اعتبار ۲۰۰ میلیون تومان برای بهره مندی ۴۰۰ کشاورز اجرا شده است.

وی همچنین به افتتاح سالن ورزشی روستای هوتک با اعتبار یک میلیارد تومان اشاره داشت و افزود: پروژه سنگ فرش روستای بُندر به متراژ ۱۶۰۰ مترمربع با اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان امروز به بهره برداری رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی اظهارداشت: طرح‌های آسفالت مشارکتی دهیاری و بنیاد مسکن روستای بُندر به طول ۳۵۰۰ مترمربع و اعتبار ۲۵۰ میلیون تومان و روستای رحیم آباد به طول ۱۷ هزار مترمربع و با اعتبار ۷۵۰ میلیون تومان افتتاح شد.

وی به افتتاح پروژه‌های گازرسانی به روستای همقاوند، بُندر و پای سیب با متراژ ۱۳ هزار متر شبکه اصلی گاز پلی اتیلن پرداخت و تصریح کرد: این پروژه‌ها با اعتبار ۱.۵ میلیارد تومان افتتاح شد که ۳۰۰ خانوار از مزایای آن بهره مند می‌شوند.

پوابراهیمی گفت: پروژه گازرسانی به روستای بی بی حیات به طول ۳۸ کیلومتر شبکه اصلی پلی اتیلن و ۱۷ کیلومتر شبکه فولادی با نصب یک ایستگاه تقلیل فشار گاز و یک دستگاه حفاظت از زنگ با اعتبار ۱۲.۵ میلیارد تومان کلنگ زنی شد که تا شش ماه آینده بهره برداری خواهد رسید.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی ابراز داشت: همچنین امروز در روستای بی بی حیات دو مرغداری ۲۰ هزار قطعه‌ای افتتاح شدند.

همچنین امروز با حضور پورابراهیمی، معاون سیاسی امنیتی استاندار کرمان، فرماندار کرمان و دیگر مسوولان با حضور در شهر زنگی آباد از توابع بخش مرکزی کرمان از طرح پایش تصویری این شهر بهره برداری شد.

انتهای پیام/ح

افتتاح پروژه های عمرانی درچترود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.