سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه بیرجند:

مفسدان سیاسی،اقتصادی و اخلالگران اقتصادی مایه ننگ جامعه انقلابی

امام جمعه بیرجند گفت:سیستم دنیای غرب لیبرال است و هدف آنها برده داری طبقاتی است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛آیت الله سید علیرضا عبادی امام جمعه بیرجند امروز در  خطبه‌های نماز جمعه بیرجند گفت:مردم ایران اسلامی بهترین مردمان جهان هستند اما در کنار این مردم خوب عده‌ای هستند که برای خود و جامعه در زمینه‌های اقتصادی و اجتماعی و سیاسی مشکل ایجاد می‌کنند که این خیانت به ملت ایران است.

وی افزود: اخلاق اسلامی، مسئولیت انقلابی، حب و دوستی مردم و از خودگذشتگی باید در جامعه اسلامی روزافزون شود.

آیت الله سید علیرضا عبادی با اشاره به جنایات استکبار جهانی در کشور‌های اسلامی گفت: سال ها است که استکبار جهانی به ویژه آمریکا و انگلیس به کشور‌های مسلمان از جمله فلسطین، یمن و بحرین ظلم می‌کنند و این ملت‌ها را چپاول کرده اند.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: سیستم دنیای غرب لیبرال است و هدفشان برده داری طبقاتی است.

وی همچنین به چهارشنبه آخر سال اشاره کرد و گفت: گرچه در استان ما با توجه به فرهنگ خوب مردم در این زمینه شاهد کمترین حوادث بودیم اما لازم است خانواده‌ها در این خصوص  توجه بیشتری داشته باشند و این شب موجب نارضایتی مردم یا حادثه‌ای جبران ناپذیر نشود.

آیت الله سید علیرضا عبادی افزود: در سفر‌های نوروزی نیز باید هر فرد خود را ملزم به رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی کند تا شاهد جان باختن عده‌ای در سفر‌ها نباشیم.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی همچنین با اشاره به ۲۹ اسفند ولادت امام علی (ع) اظهار کرد: لازم است خصوصیات اخلاقی و سیره علوی را در زندگی خود بیش از پیش به کار ببندیم.

انتهای پیام/غ

برده داری طبقاتی هدف دنیای غرب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.