سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

به دنبال حادثه اتوبوس دانشگاه کرمان در اهواز؛

۲ مصدوم حادثه به کرمان اعزام می‌شوند

به دنبال حادثه روز گذشته در اهواز و انفجار لوله شرکت نفت متاسفانه اتوبوس حامل تعدادی از دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی کرمان در این حادثه خسارت دید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  دکتر بارونی معاون دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی کرمان گفت:  خوشبختانه در این حادثه هیچ یک از دانشجویان دختر که برای بازدید از مناطق جنگی به اهواز سفر کرده بودند مشکلی برایشان پیش نیامد و دو نفر از کارمندان دانشگاه و یکی از راننده‌های اتوبوس دچار آسیب‌های جزئی شدند.

وی افزود: این حادثه صبح روز پنجشنبه ۲۳ اسفند ماه حوالی ساعت ١١ اتفاق افتاده است پس از اطلاع از این حادثه بلافاصله به دستور رییس دانشگاه بنده و دکتر رستمی رییس بسیج کارمندی دانشگاه به اهواز سفر کردیم .

وی گفت: از ساعت یازده و ۱۵ دقیقه روز پنجشنبه که از این حادثه اطلاع پیدا کردیم تماس تلفنی داشتیم تا اینکه به دستور رییس دانشگاه عازم اهواز شدیم.

وی ادامه داد: حدود شامگاه پنجشنبه به اهواز رسیدیم و با حضور در بیمارستان شرکت نفت روند درمانی دو نفر از کارمندان دانشگاه که دچار حادثه شدند بررسی کردیم.

دکتر بارونی افزود: خوشبختانه حال آن‌ها خوب است و با پیگیری‌های انجام شده و پس از طی روند درمانی این دو کارمند به کرمان اعزام می‌شوند.

وی گفت:پیگیر مسائل حقوقی و جبران آسیب‌ها و خسارات وارده هستیم.

وی ادامه داد: برای دیدار با دانشجویان دانشگاه بامداد امروز جمعه به مقر فرماندهی لشکر ۴۱ ثارالله در جاده خرمشهر عازم شدیم و قرار است با آن‌ها دیداری داشته باشیم.

وی از تلاش همه افراد وتیم‌های امداد و کادر درمانی و مسوو لان بسیج استانی و همچنین درمانی در اهواز تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/ح

اعزام دو مصدوم کرمانی حادثه اهواز

برچسب ها: حادثه ، خسارت جانی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.