سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حکم کلانشهر شدن کرمانشاه رسما به شهردار ابلاغ شد

استاندار کرمانشاه اعلام کرد: دیروز رسما حکم کلانشهر شدن کرمانشاه را به شهردار کرمانشاه ابلاغ کردیم.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  هوشنگ بازوند روز جمعه در نشست شورای ترافیک و کمیسیون ایمنی راه‌های استان در استانداری گفت: دیروز رسما حکم کلانشهر شدن کرمانشاه را به شهردار کرمانشاه ابلاغ کردیم کسی که در کلانشهر زندگی می‌کند توقع دارد خدماتی که دریافت می‌کند درخور نام کلانشهر باشد.

 وی با اشاره به آمار تصادفات برون‌شهری و درون شهری براساس گزارش ۱۱ ماه سپری شده از سال جاری، نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است گفت:در سال گذشته ۴۳۶ نفر و امسال ۴۰۲ نفر در تصادفات استان جان خود را از دست داده‌اند.

وی  بیان کرد: تصادفات علاوه بر هزینه‌های اقتصادی، هزینه‌های روحی روانی و اجتماعی هولناکی برای جامعه دارد. بسیاری از آسیب‌های اجتماعی نتیجه از دست رفتن سرپرست خانوار‌ها در تصادفات است.

بازوند افزود: برای سال ۹۸ باید پروژه‌هایی مشخص کنیم که در افزایش رفاه و آسایش شهروندان تاثیر مشخص داشته باشدخاطراتی که از سفر به کرمانشاه در ذهن مسافران و گردشگران شکل می‌گیرد و باقی می‌ماند در آینده صنعت گردشگری و افق اقتصادی استان بسیار موثر است در این زمینه علاوه بر خدمات مطلوب، خوشرفتاری مسئولان و به ویژه پلیس بسیار تعیین کننده خواهد بود.

 

انتهای  پیام/ز

 

آمار تصادفات برون‌شهری و درون شهری نسبت به سال گذشته چهار درصد کاهش داشته است

برچسب ها: ترافیک ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.