سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماز جمعه حج هفتگی مسلمانان

نماز جمعه نشان دهنده شکوه بندگی و حج هفتگی مسلمانان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان،علی اکبری رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه سراسر کشور در جمع نمازگزاران همدانی گفت: انقلاب اسلامی نعمت بزرگی است که خدای متعال به ملت عزیز ایران عنایت کرده است.

وی با بیان اینکه همت بی بدیل معنویت توجه به حق و ائمه اطهار جای شکر گزاری بسیار در پیشگاه حضرت حق دارد بیان کرد: مردم ایران در پرتو انقلاب اسلامی به نماز جمعه رسیدند که بزرگترین نعمت ها و اعظم برکات بر این ملت بزرگ است.

وی با اشاره به اینکه در ۹۰۰ نقطه از کشور  نماز جمعه برگزار می شود ادامه داد: نماز جمعه نشان دهنده شکوه بندگی مسلمانان است.

وی با بیان اینکه انچه در پیشانی  جامعه اسلامی حک شده نشان دهنده بندگی است افزود: نماز جمعه حج هفتگی است و جمیع حسنات را یک جا در خود دارد.

علی اکبری با اشاره به اینکه  همدان تجلی تاریخ ، تمدن  و نماد تمدنی ملت ایران است، ادامه داد: نام همدان بیانگر حکمت،عرفان  علم و دانش است.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور خاطر نشان کرد:  همدان با پرورش عالمان و بزرگان نه تنها بر ایران بلکه بر کل بشریت حق دارد.

وی با اشاره به جایگاه مهم و ارزشمند آیت الله محمدی گفت: ایشان در طول ۱۷سال امام جمعه و نماینده ولی فقیه خدمات ارزشمند و مهمی به این استان و شهر ارائه دادند.

رئیس شورای سیاست گذاری ائمه جمعه کشور بیان کرد: آیت الله شعبانی فرزند برومند این دیار و از جایگاه علمی و از اقبال گسترده ای بین جوانان ومردم بر خور دار است.

انتهای پیام/د.ا

نماز جمعه حج هفتگی مسلمانان است

 

 

برچسب ها: نماز جمعه ، حج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.