سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

توقیف انباری با یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال کالای قاچاق در اصفهان

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان از کشف محموله‌ای شامل انواع کالای قاچاق به ارزش یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال خبر داد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ "سعید سلیمیان" رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اصفهان در ادامه برنامه‌ها و طرح‌های خود به منظور کنترل و نظارت بر انبار‌ها و باربری ها، طرح بازرسی از انبار‌های سطح شهر را اجرایی کردند.

 
وی افزود:در بازرسی از یک انبار تعداد ۱۶ بسته پلاستیکی انواع پوشاک خارجی، تعداد ۴۰ دستگاه جارو برقی خارجی، ۲ هزار و ۲۲۷ عدد انواع نوشیدنی خارجی، ۳۶۰ قالب صابون خارجی، ۳۴۸ عدد خمیر دندان خارجی، ۲۴۰ عدد شیرین عسل خارجی، ۳ هزار و ۵۴۰ بسته نسکافه خارجی، ۱۰۰۰ بسته تمر هندی، ۱۰۴ بسته آدامس خارجی، ۹۲۳ قوطی انواع کمپوت خارجی و تعداد ۴۱۹ قوطی روغن ۵۰ میلی لیتری آرایشی خارجی کشف شد.
 
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مالکان مربوطه مدارک گمرکی را ارائه ندادند بیان داشت: در این خصوص ۴ متهم دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضائی تحویل داده شدند.
 
رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان در پایان با اشاره به اینکه ارزش کالا‌های کشف شده بر اساس نظر کارشناسان مربوطه یک میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال اعلام شده است خاطر نشان کرد: پلیس با هر گونه اخلال در نظم اقتصادی جامعه برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به مفسدان اقتصادی نخواهد داد.
 
انتهای پیام/م
 

کشف محموله‌ کالای قاچاق در اصفهان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۵۰ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷
واي چقدر زياد دم بچه هاي نيرو انتظامي گرم که 1/450/000/000 ريال تمام را کشف و توقيف کردند.