سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۲۰۰ هزار مسافر در سال در فرودگاه ایلام جابجا می‌شوند

مدیر فرودگاه شهدای ایلام از جابه جایی بیش از ۲۰۰ هزار مسافر در سال خبر داد.

متانت مدیر فرودگاه شهدای ایلام در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ، گفت: در سال حدود ۲ هزار پرواز در استان ایلام صورت می‌گیرد که در این پرواز‌ها بیش از ۲۰۰ هزار مسافر در سال در فرودگاه ایلام جابجا می‌شوند.

وی افزود :این درحالی است که کنسلی پرواز‌ها در سال در بیشترین میزان خود بین ۳۰ تا ۶۰ پرواز می‌باشند که در این بین توپوگرافی کوهستانی و بدی آب و هوا بیشترین تاثیر را در تاخیر و کنسلی پرواز‌ها دارند. وی ادامه داد: هرگاه پروازی به خاطر بدی آب و هوا و یا نقص فنی هواپیما تاخیر خورده و یا کنسل شود فقط حفظ جان و مال مسافران مد نظر بوده و تمام فرودگاه‌های کشور سلامت مسافران را خط قرمز خود می‌دانند.


متانت تاکید کرد : شرکت‌های ایران ایر، ماهان و اسمان در حال حاضر پرواز‌های خود را در فرودگاه ایلام برقرار کرده و در حال رایزنی با ایرلاین قشم ایر هستیم تا پرواز‌های خود را در فرودگاه ایلام دایر کند.

وی اظهار کرد:هرجه تعداد شرکت‌ها و پرواز‌ها کمتر باشد سرعت و قیمت تهیه بلیط برای مسافران پایین خواهد آمد.


مدیر فرودگاه شهدای ایلام در رابطه با فرسوده بودن هواپیما‌های استان ایلام گفت: هیچ یک از هواپیما‌های موجود در فرودگاه ایلام فرسوده نبوده و در واقع تمامی آن‌ها متعلق به ایرلاین‌ها بوده که در بین تمام استان‌ها مشترک هستند.

انتهای پیام/ه

جابه جایی بیش از ۲۰۰ هزار مسافر در سال در فرودگاه ایلام

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.