سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اکبری: قرار گذاشتیم هیچ چیز در فینال لیگ برتر والیبال ما را ناراحت نکند

سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازی فینال روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد، اما از مدت‌ها پیش قرار گذاشته بودیم که هیچ چیز نباید مانع کار ما شود.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیمان اکبری سرمربی تیم والیبال سایپا گفت: بازی سختی بود و همان طور که قبلا هم گفته بودم بازی فینال برای هر ۲ تیم ۵۰-۵۰ خواهد بود. خدا را شکر می‌کنم و به بچه‌ها بابت اینکه توانستیم اولین بازی را به سود خود به پایان برسانیم تبریک می‌گویم.

او ادامه داد: شاید از لحاظ روانی فشار زیادی روی ما بود، اما بچه‌ها در شرایط سخت عقب نشینی نکردند و تلاش خود را به کار گرفتند و نتیجه هم گرفتیم. جا دارد به رحمان محمدی راد تبریک بگویم و به او خسته نباشید بگویم. انشاالله برای بازی بعدی آماده می‌شویم. به نظر من از درب مجموعه خارج شودیم باید این بازی را فراموش کنیم.

او افزود: زمانی هست بازی فینال روی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد، اما ما از مدت‌ها پیش قرار گذاشته بودیم که هیچ چیز نباید ما را ناراحت نکند و در زمین مسابقه باید بهترین عملکرد را داشته باشیم و در نهایت اگر هم مشکلی وجود دارد برای پایان مسابقه و پس از خارج شدن از زمین به این موضوع بپردازیم.

اکبری ادامه داد:اگر این مسابقه در تبریز برگزار می‌شد طبق برنامه با آرامش این بازی صورت می‌گرفت و جا دارد از پور حسن تشکر کنم که برای برگزاری این رقابت زحمت کشید و همچنین نیرو‌های امداد بهترین عملکرد را داشتند.


بیشتر بخوانید: سایپا ۳ - شهرداری ارومیه/ خودروسازان اولین قدم را محکم برداشتند 


انتهای پیام/

آخرین اخبار از فدراسیون والیبال

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.