سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نوروز آماده ارائه خدمات است

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: ادارات، دفاتر پیشخوان دولت و تمام بیمارستان‌ها در ایام تعطیلات نوروز آماده ارائه خدمات مورد نیاز به بیمه شدگان بیمه سلامت این استان هستند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، محمد صفدری مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: اداره کل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان با رویکرد مشتری مداری و دانش محوری در راستای کاهش مخاطرات مالی و هزینه‌های درمانی و افزایش کیفیت خدمات تلاش کرده تا بهترین خدمات را به بیمه شدگان خود ارائه دهد.

وی ادامه داد: امسال بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان برای بیمه شدگان بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در بخش خصوصی و دولتی هزینه شده است.

مدیرکل بیمه سلامت سیستان و بلوچستان گفت: این بیمه برای ارائه خدمات مطلوب به هموطنان با تمام موسسات، داروخانه‌ها و پزشکان قرارداد امضا کرده است.

وی بیان کرد: ادارات بیمه سلامت، دفاتر پیشخوان دولت و بیمارستان‌های دولتی و خصوصی سیستان و بلوچستان از ۲۹ اسفند تا ۱۹ فروردین ماه سال آینده آماده ارائه خدمات به افراد تحت پوشش بیمه سلامت هستند.

صفدری افزود: تمام خدمات به صورت الکترونیکی به بیمه شدگان ارائه خواهد شد.

وی بیان کرد: در بیمارستان‌های سیستان و بلوچستان پرونده کاغذی جایگزین پرونده‌های الکترونیک خواهد شد که از این طریق سالیانه بیش از ۲۳۰ میلیارد تومان هزینه در زمینه صدور دفترچه و پرونده کاغذی صرفه جویی خواهد شد.

انتهای پیام/ع

بیمه سلامت سیستان و بلوچستان در نوروز آماده ارائه خدمات است

برچسب ها: علوم پزشکی ، نوروز 98
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.