سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امادگی جایگاه های سوخت به منظور خدمت رسانی به مسافران نوروزی

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: ۱۵۱ جایگاه سوخت در استان کرمانشاه به منظور تأمین سوخت مورد نیاز مسافران نوروزی و خدمت‌رسانی به آن‌ها از آمادگی کامل برخوردار هستند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، مرادحاصل مرادی مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه با اشاره به  فعالیت  ۱۵۱ جایگاه سوخت در سطح استان کرمانشاه گفت:از این تعداد ۳۷ مورد جایگاه تک منظوره CNG و مابقی نیز دومنظوره هستندو  طرح نظارتی ویژه از ۱۵ اسفند ماه تا ۱۵ فروردین ماه بر جایگاه‌های سوخت در سطح استان اجرا می‌شود.

وی با بیان اینکه کیفیت و کمیت فرآورده‌ها، دفاتر، مخازن و تلمبه‌ها مورد بازرسی قرار می‌گیرند عنوان کرد:  در طول سال نظارت و کنترل بر جایگاه‌های سوخت استان انجام می‌شود، اما در ایام نوروز تعداد تیم‌های بازرسی افزایش می‌یابد.

مرادی با اشاره به اینکه وضعیت استان کرمانشاه از نظر جایگاه‌های CNG مناسب‌تر از سایر استان‌ها است گفت: هرچند در ایام تعطیلات مصرف CNG افزایش و مصرف بنزین کاهش می‌یابد، اما مشکلی از نظر تأمین و تعداد جایگاه‌ها در سطح استان وجود ندارددر صورت مشاهده مشکلاتی در زمینه کیفیت و کمیت سوخت می‌توانند با شماره ۰۹۶۲۷ تماس بگیرند و در کمتر از ۷۲ ساعت مشکل مورد نظر رسیدگی می‌شود.

انتهای  پیام/ز

وضعیت استان کرمانشاه از نظر جایگاه‌های CNG مناسب‌تر از سایر استان‌ها است

برچسب ها: نوروز 98 ، بنزین
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.