سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

مهم ترین ‌مولفه سینمای در تراز جمهوری اسلامی نشاط انگیزی و امید افزایی آن است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: وجوه صنعتی، هنری و رسانه ای سینما، این ‌هنر و صنعت را به یک‌ فرصت کم نظیر تبدیل ساخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،حجت الاسلام فضیلت مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی اسلامی استان سمنان در آیین اختتامیه دهمین دوره فیلم و عکس در استان گفت:  امروز خرسندیم‌ که آیین اختتامیه دهمین ‌دوره هفته فیلم و عکس را در استان هنر پرور سمنان برگزار‌می‌کنیم.

وی افزود:سینما به عنوان یک فرصت چند وجهی، امروز از رشد بسیار قابل توجهی برخوردار است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمان با باین اینکه وجوه صنعتی، هنری و رسانه ای سینما، این ‌هنر و صنعت را به یک‌ فرصت کم نظیر تبدیل ساخته است ادامه داد: مهم ترین ‌مولفه سینمای در تراز جمهوری اسلامی نشاط انگیزی و امید افزایی آن است.

وی گفت: سینمایی که ظهور و بروز آن مبتنی بر شعور و شور و اخلاق و ادب و معرفت و محرک انسان برای گذشتن از خاک به افلاک باشد، سینمای امید آفرین است.

 حجت الاسلام فضیلت تصریح کرد: برگزاری سی و یکمین جشنواره بین المللی فیلم کودک و نوجوان با هزار و پانصد مخاطب و ده عنوان فیلم، برگزاری روز سینما در دامغان، سی و هفتمین جشنواره فیلم فجر با اکران ۱۳ عنوان فیلم در دوسینما و اکران ۵۱ فیلم در سینماهای استان با مجموع بیش از ۹۰ هزار مخاطب، از اهم اقدامات فرهنگی، هنری و سینمایی استان در سال ۹۷ بود.

انتهای پیام / گ

آیین اختتامیه دهمین دوره فیلم و عکس در استان سمنان برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.