سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز اجرای طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه / ۱۰ هزارنیروی پلیس مازندران آماده باش

طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروزی پلیس از ۲۵ اسفندماه در مازندران آغاز می‌شود.

سردار سید محمود میرفیضی فرمانده انتظامی مازندران در گفتگو با خبرنگارگروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، از آمادگی ۱۰۰ درصدی پلیس برای خدمات رسانی به شهروندان و مسافران نوروزی در تعطیلات عید ۹۸ خبر داد.

وی با اشاره به اینکه با آغاز سفر‌های نوروزی بزرگترین عملیات ترافیکی، انتظامی و خدماتی در سطح استان مازندران همزمان با سطح کشور رقم خواهد خورد، افزود: حداقل هر ایرانی در ایام تعطیلات نوروز یک بار سفر خواهد کرد و استان مازندران با دارا بودن جاذبه‌های تفریحی و توریستی یکی از استان‌های مسافرپذیر خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران گفت: قرارگاه امام علی (ع) در مرکز استان و قرارگاه تاکتیکی در شهرستان‌های ۲۲ گانه استان از ۲۵ اسفندماه فعال می‌شود.

سردار میرفیضی افزود: این قرارگاه‌ها کار خدمات رسانی در حوزه‌های مختلف ترافیکی و انتظامی را برعهده دارند.

وی گفت: بیش از ۱۰ هزار نیروی پلیس در طرح برقراری نظم و امنیت تعطیلات نوروز ۹۸ در سطح استان در قالب گشت‌های پیاده، سواره، موتوری و گشت‌های تلفیقی بکارگیری خواهند شد.

سردار میرفیضی با اشاره به افزایش ۱۰ درصدی سفر‌های نوروزی در سال ۱۳۹۷ نسبت به مدت مشابه سال قبل، از پیش بینی افزایش سفر‌های نوروزی در تعطیلات نوروز ۹۸ خبر داد و افزود: سالانه بیش از ۱۵ تا ۲۰ میلیون مسافر به استان مازندران سفر خواهند کرد.

انتهای پیام/آ

آمادگی پلیس مازندران برای خدمات رسانی به مسافران نوروزی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.