سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رحمانی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

بازار لوستر قابل پیش‌بینی نیست/ رکود بر بازار لوستر حاکم است

یک مقام مسئول گفت: باتوجه به شرایط فعلی، بازار لوستر را نمی‌توان پیش‌بینی کرد.

احمد رحمانی، رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی در گفت‌وگو با خبرنگار صنعت، تجارت و کشاورزی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره بازار لوستر گفت: باتوجه به شرایط فعلی، بازار لوستر را نمی‌توان پیش بینی کرد.

وی با اشاره به اینکه بازار لوستر در رکود است، اظهار کرد: هم اکنون توان خرید مردم برای خرید لوستر کاهش یافته است.


بیشتر بخوانید: 80 درصد لوستر در داخل تولید می‌شود 


رحمانی با بیان اینکه ۳ هزار واحد مجوزدار در تهران مشغول به فعالیت‌اند، تصریح کرد: متأسفانه هم اکنون واحد‌های غیرمجاز لوستر در تهران مشغول به فعالیت اند که امیدواریم واحد‌های نظارتی، نظارت بیشتری بر آنها داشته باشند.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی با بیان اینکه لوستر به کشور‌های همجوار صادر می‌شود، گفت: هم اکنون  وارداتی در این صنف نداریم.

رحمانی با اشاره به اینکه میزان اشتغال زایی در این صنف کم است، گفت: دولت باید با ارائه راهکار‌های مناسب در جهت بهبود این صنف گام بردارد تا از سوءاستفاده‌های احتمالی جلوگیری شود.

رئیس اتحادیه تولیدکنندگان و فروشندگان لوستر، بلور و چینی با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه یکی از مشکلات موجود در واحد‌های صنفی به حساب می‌آید، گفت: هم اکنون بسیاری از اصناف با مشکل تأمین مواد اولیه مواجه‌اند که البته فروشندگان لوستر هم از این امر مستثنی نیستند.

وی افزود: ایجاد فرصت‌های شغلی در این عرصه، یکی از مولفه‌هایی است که با رونق بازار لوستر تقویت خواهد شد و به تبع در شرایطی که یکی از نیاز‌های اساسی اقتصادی جامعه به توسعه فرصت‌های شغلی و اشتغالزایی معطوف می‌شود.

رحمانی گفت: امیدواریم در سال جدید وضع بازار لوستر روند بهتری را نسبت به سال گذشته تجربه کند، چرا که اگر این روند ادامه داشته باشد بازار لوستر در رکود کامل خواهد بود.

انتهای پیام/

تأمین مواد اولیه یکی از مشکلات موجود در واحد‌های صنفی به حساب می‌آید

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۴ ۰۸ فروردين ۱۳۹۸
لوستر خيلي چيز واجبيه چون نور رو پخش ميكنه و وقتي نيست نور لامپا صاف ميزنه تو تخم چشم آدم و آدم مجبوره اخم كنه برا همين همه مردم اخموان
منكه بعضي موقع ها دستم رو سايه بون چشمام ميكنم بسكه نور لامپا اذيت ميكنه