سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دستگیری باند مسلح قطع درختان در شهرستان گلوگاه

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی گلوگاه از دستگیری یک باند مسلح قطع چوب درختان مناطق جنگلی این شهرستان خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، کمیل قلی نژاد فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی شهرستان گلوگاه گفت:طی یک عملیات اطلاعاتی بصورت مستمر توسط نیرو‌های صیانت منابع طبیعی شهرستان روز گذشته در ساعت ۳ بامداد موفق شدند یک باند مسلح قطع درختان منطقه گلوگاه را دستگیر کنند.

وی افزود: بعد از یک ماه تلاش شبانه روزی گشت و کمین در منطقه جنگل مَشی وروستای سراج محله که در حال قطع درخت بودند با حضور بموقع نیرو‌ها موفق به دستگیری متخلفین مسلح و ضبط یک دستگاه خودروی نیسان گردیدند.

فرمانده یگان حفاظت از منابع طبیعی شهرستان گلوگاه گفت:: خودرو که در حال حمل چوب آلات جنگلی از گونه توسکا بود پس ازکشف و ضبط، به پارکینگ نیروی انتظامی انتقال داده شد.

قلی نژاد افزود: قطعا گزارشات مستند مردم در شناسایی و دستگیری متخلفان بسیار موثر خواهد بود و اگر مردم محلی در این زمینه همکاری کنند از فعالیت بسیاری از این افراد سودجو جلوگیری خواهد شد.

وی تاکید کرد: در صورت مشاهده هر گونه آتش سوزی، تخریب، تصرف و قاچاق موضوع را سریعاً از طریق شماره تلفن رایگان و شبانه روزی ۱۵۰۴ امداد جنگل و مرتع یگان حفاظت و یا ۰۱۱۳۴۶۶۶۳۳۵ اداره منابع طبیعی شهرستان گلوگاه اطلاع رسانی تا ماموران و کارشناسان جهت بررسی و اقدام لازم به منطقه‌های گزارش شده اعزام شوند.

انتهای پیام/آ

باند مسلح قطع درختان در گلوگاه متلاشی شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.