سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی خبرداد:

رشد ۸ درصدی تعداد پایگاه‌های هلال احمر خراسان رضوی

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: طرح نوروزی هلال احمر خراسان رضوی از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین برگزار می‌شود و با رشد ۸ درصدی تعداد پایگاه‌ها همراه است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، سید مجتبی احمدی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی امروز در حاشیه مجمع عمومی جمعیت هلال احمر کشور گفت: ۸۹ پایگاه امداد و نجات در طرح ملی سلامت با حضور امدادگران نجاتگران جمعیت در خراسان رضوی مستقر خواهد بود.

وی تصریح کرد: پایگاه امداد و نجات و یک فروند بالگرد امدادهوایی در راه‌های مواصلاتی استان حضور خواهند داشت تا با کمک به مردم در راه سفر بی خطر بتوانند در امر امدادرسانی حوادث احتمالی امدادرسانی داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: ۴۶ دستگاه آمبولانس، یک فروند بالگرد و بیش از ۹۰۰ نفر از امدادگران و جوانان به صورت داوطلبانه در این طرح خدمت رسانی می‌کنند.

احمدی افزود: در راه‌های اصلی مواصلاتی تعدادپایگاه‌های امدادرسانی هلال احمر و اورژانس کافی است، اما برای راه‌های اصلی تا الان برنامه‌ای نداریم و این موضوع بستگی به برنامه ریزی‌های کشوری دارد، اما سطح پوشش ما کافی است چرا که سرعت ما در رسیدن به حوادث بین ۸ تا ۱۲ دقیقه است.

وی به پرداخت کمک هزینه به افرادی که ضایعه نخاعی حوادث دارند اشاره کرد و اظهار داشت: آمار و اطلاعات از سراسر کشور جمع آوری شده است و مبلغ ۱۲ میلیون ریال تا قبل از عید نوروز پرداخت خواهد شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی درخصوص آغاز طرح نوروزی این جمعیت گفت: این طرح در ۲۵ اسفندماه شروع و تا ۱۷ فروردین ادامه خواهد داشت که امسال نسبت به سال گذشته در پایگاه‌های خود ۸ درصد رشد داشته ایم.
 
انتهای پیام//آ.ح
 
 

میانگین سرعت هلال احمر در رسیدگی به حوادث کمتر از ۱۵ دقیقه است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.