سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جاده چالوس در آخرین جمعه سال یکطرفه می‌شود

رئیس پلیس راه مازندران گفت: به دلیل کاهش حجم بار ترافیکی جاده چالوس فردا جمعه ۲۴ اسفندماه یکطرفه می‌شود.

سرهنگ قدمی رئیس پلیس راه مازندران در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت:هم اکنون آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های هراز، سوادکوه، چالوس و کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

وی از یکطرفه شدن جاده چالوس در آخرین جمعه اسفندماه سال ۹۷ خبرداد وگفت: رفت و آمد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روز جمعه ۲۴ اسفندماه از کرج به مرزن آباد ممنوع است.

وی افزود: آمدوشد انواع وسایل نقلیه با اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل از ساعت ۱۷ تا ۲۴ فردا از مرزن آباد به کرج یکطرفه می‌شود.

رئیس پلیس راه مازندران به محدودیت‌های ترافیکی تعطیلات نوروز ۹۸ در جاده‌های استان اشاره کرد و گفت: با توجه به افزایش تردد و حجم فزاینده سفر در تعطیلات نوروز و به منظور ارتقاء ضریب ایمنی و تسهیل عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی از روز شنبه ۲۵ اسفندماه تا پایان روز شنبه ۱۷ فروردین ماه اعمال می‌شود.

سرهنگ قدمی افزود: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه استان با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

مازندران ۱۰ هزار و ۷۰۰ کیلومتر راه اصلی و فرعی دارد که سه جاده چالوس، هراز، سوادکوه را به پایتخت و جاده کیاسر مازندران را به سمنان متصل می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

محدودیت‌های ترافیکی جاده چالوس

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.