سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزیر صنعت معدن و تجارت در قم عنوان کرد؛

احیای صنایع تعطیل در اولویت وزارت صمت است

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت:احیای صنایع تعطیل از مهم ترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،رحمانی،وزیر صنعت، معدن و تجارت در سفر به قم و در حاشیه دیدار با مراجع عظام تقلید، از اجرای طرح بازفعالی خبر داد و گفت:احیای صنایع تعطیل از مهمترین برنامه‌های این وزارتخانه در سال جدید است که در این طرح دلایل تعطیلی واحد‌ها بررسی و در جهت حل مشکلات آنان اقدام خواهد شد.

وی گفت: امسال برای اولین بار طراحی کلینیک درمان مشکلات صنایع در قالب تبصره ۱۸ با همکاری مجلس و دولت عملیاتی شده که طی آن واحد‌های صنعتی مورد از نظر مشکلات اقتصادی مورد ارزیابی قرار می‌گیرند.

وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین با اشاره به اهمیت بخش معادن در کشور گفت:بهره برداری بهینه از معادن نیز از مهمترین برنامه‌های سال آینده وزارت صمت است نقشه راه معادن تدوین و در حال اجرا است.

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد به صورت سیستمی و برطرف کردن زمینه‌های فساد منوط به وجود سامانه‌ای یکپارچه میان دستگاه‌های مختلف است افزود: این سامانه هم اکنون فعال است و با تکمیل آن و ارتباط وزارتخانه‌های مختلف از طریق این سامانه، امکان تخلف به کمترین حد خود می‌رسد و دست دلالان نیز از چرخه تولید تا مصرف حذف می‌شود.

انتهای پیام/ش

سفر وزیر صنعت به قم

برچسب ها: صنعت ، اخبار اقتصادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.