سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی:

امروزه صاحبان رسانه جهان را هدایت می کنند

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: امروز در جهان، رسانه امپراتوری دارد و صاحبان رسانه جهان را پیش می‌برند و افکار سازی می‌کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،حجت الاسلام بخشی معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی امروز در اختتامیه جشنواره رسانه‌ای چله انقلاب که در اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی برگزار شد، گفت: ۶۶۰ اثر از اول دیماه تا ۲۲ بهمن به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای چله انقلاب ارسال شده است و استقبال از این جشنواره بسیار فراتر از پیش بینی‌ها بوده است.

وی تصریح کرد: امروز در جهان رسانه امپراتوری دارد و صاحبان رسانه جهان را پیش می‌برند و افکار سازی می‌کنند و در شرایط فعلی رسانده پیام صحیح و درست به مخاطب بسیار مورد اهمیت است.

معاون فرهنگی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی گفت: هدف از برگزاری این جشنواره انعکاس دستاورد‌های انقلاب بوده چرا که وظیفه شرعی و انقلابی ما ایجاب می‌کند به تبیین دستاورد‌های چهل ساله به خصوص برای نسل جوان بپردازیم.

بخشی ادامه داد: قدرت رسانه در شرایط فعلی جهان غیر قابل انکار است و بسیاری اوقات رسانه‌ها حتی مسلمات را برعکس جلوه می‌دهند و مخاطب آن را می‌پذیرد لذا این جشنواره به دنبال ترویج و بالا بردن فرهنگ و سواد رسانه‌ای در بین مردم است.

برگزاری جشنواره برا ساس مبانی و رویکرد‌های انقلاب بوده و استفاده از ظرفیت نسل جوان انقلاب و مشارکت گسترده اقشار مختلف در این حوزه دنبال می‌شود.
 

انتهای پیام//آ. ح
 

ارسال ۶۶۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رسانه‌ای چله انقلاب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.