سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دیدار وزیر صنعت مطرح شد؛

اگر جلوی اختلاس ها گرفته نشود تولید نابود می شود

آیت الله صافی گلپایگانی گفت:اگر جلوی اختلاس ها گرفته نشود جامعه نا امید و تولید نابود می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،آيت الله صافی گلپايگانی از مراجع عظام تقلید در ديدار رحمانی،وزير صنعت معدن و تجارت گفت:اگر جلوی اختلاس ها گرفته نشود جامعه دچار نا امیدی و تولید نابود می شود.

وی افزود:مردم به خاطر نظام سختی ها را تحمل می کنند اما این دلیل نمی شود که دولت برای حل مشکلات کشور تلاش نکند.

این مرجع تقلید عنوان کرد:اختلاس ها و دزدی ها را از تهديدات اقتصادی کشور دانست و گفت: در هر کشوری دزد و چپاول گر و مختلس وجود دارد اما مديران کشور بايد سيستم های مالی و بانکی را به طوری دقيق و شفاف تنظيم کنند که راه دزدی از اموال بيت المال وجود نداشته باشد.

وی مشکلات توليد را از ديگر تهديدات کشور نام برد و يادآور شد: اخلال در توليد موجب فشارآمدن به مردم می شود و اين اختلال در توليد موجب فشار اقتصادی به مردم می شود که بايد همه مسيرهای توليد و اشتغال هموار شود.

آيت الله صافی گلپايگانی افزود: امروز مردم به احترام نظام جمهوری اسلامی اين سختی ها و تنگناها را تحمل می کنند اما اين دليل نمی شود مسئولين کار مضاعف نداشته باشند و بر دزدي ها و اختلاس ها نظارت نکنند.

این مرجع تقلید در ادامه رعايت تقوا و دقت در وظايف مديران را ضروری دانست و يادآور شد: اگر هر فردی وظيفه خود را به نحو شايسته و کامل انجام دهد مشکلات يکی پس از ديگری بر طرف خواهد شد.

انتهای پیام/ش

سفر رحمانی وزیر صنعت به قم

برچسب ها: مراجع تقلید ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.