سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارتقاء ایمنی شناورهای متقاضی فعالیت در حوزه گردشگری نوروز

معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر از ارتقاء ایمنی شناور‌های متقاضی فعالیت در حوزه گردشگری نوروز ۹۸ در سطح اروند و کارون خبر داد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،مهدی فراهانی معاون دریایی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر روزگذشته در نشست هم اندیشی با مالکان شناور‌های حوزه گردشگری در نوروز ۹۸ در سالن اجتماعات اداره بازرسی و ثبت شناور‌های بندر خرمشهر گفت: اهمیت ایمنی شناور‌ها و قایق‌های تفریحی و ضرورت اجرای قوانین از الزامات دستورالعمل ایمنی شناور‌ها است.

وی آشنایی مالکان شناور‌ها به قوانین و دستورالعمل ایمنی و اجرایی کردن مفاد آن در راستای ارتقای ایمنی ضروری دانست و افزود:بندر خرمشهر آمادگی کامل جهت انجام امداد و نجات دریایی در زمینه فعالیت‌های گردشگری شناور‌ها در نوروز ۹۸ را دارد.

فراهانی گفت: در نوروز گذشته بیش از ۵۰ هزار و ۲۲۰ سفر دریایی انجام شد که این رقم در مقایسه با مدت مشابه سال قبل از آن رشد ۳۵۱ درصدی را نشان می‌دهد.

معاون دریایی بندر خرمشهر ادامه داد: امید است صاحبان شناور‌ها با رعایت استاندارد‌ها و نکات ایمنی جهت کاهش هرگونه حادثه احتمالی در ایام نوروز را فراهم کنند.

فراهانی افزود: بندر خرمشهر در طول ایام تعطیلات نوروز سرکشی و نظارت بر فعالیت شناور‌های تفریحی در سطح اروند و کارون را در دستور کار خود دارد.

انتهای پیام/ د

ارتقاء ایمنی شناورهای گردشگری  

برچسب ها: نوروز98 ، گردشگری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.