سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در نشست کارگروه تسهل و رفع موانع تولید مطرح شد

کوتاهی شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد زیرساخت‌های شهرک بولکو

شرکت شهرک‌های صنعتی کهگیلویه و بویراحمد در ایجاد زیرساخت‌های شهرک بولکو کوتاهی می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگار جوان از یاسوج ،  جعفر گوهرگانی معاون اقتصادی استانداری کهگیلویه و بویراحمددر نشست کارگروه تسهل و رفع موانع تولید گفت: شهرک صنعتی بولکو در وسط شهر یاسوج و مشرف بر رودخانه بشار است که فاضلاب این شهرک می‌تواند استان را به چالش بکشاند.

وی بیان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی طرح جامع و کاملی از فاضلاب شهرک صنعتی بولکو آماده کند تا پس از طرح در شورای برنامه‌ریزی اعتباری به آن اختصاص داده شود.

پس از سخنان معاون اقتصادی استاندار کاظمی که به نمایندگی از شهرک صنعتی در این نشست حضور داشت گفت: ایجاد سیستم فاضلاب در شهرک صنعتی بولکو توجیه پذیر نیست.

در ادامه معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: علت اینکه پیشرفت و توسعه استان ملموس نیست نگاه‌های تنگ‌نظرانه به کار‌های علمی، اقتصادی، زیربنایی است که نتیجه آن مشکلات کنونی است.

وی عنوان کرد: شرکت شهرک‌های صنعتی قبل از استقرار واحد‌های صنعتی در شهرک باید زیرساخت‌ها لازم اعم از آب و فاضلاب و محوطه‌سازی را انجام دهد. این شهرک ۳۰ است که ایجاد شده، اما شرکت شهرک‌ها ۳۰ سال در ایجاد زیرساخت این شهرک کوتاهی کرده است.

وی عنوان کرد: ایجاد زیرساخت‌های شهرک صنعتی به دلیل درخواست شرکت آ. سه بوده، این شرکت تنها واحد صادراتی استان است و باید سیستم فاضلاب، فیبرنوری و آسفالت این شهرک فراهم شود.

در ادامه پروانه نیک‌مرام مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکلات اقتصادی واحد‌های صنعتی در استان گفت: شرکت آ. سه تنها واحد استانی بود که بدون تعدیل نیرو به فعالیت‌های خود ادامه می‌دهد و افتخار می‌کنیم که محصولات این شرکت به خارج از کشور صادر می‌شود.

این مسؤول تصریح کرد: حقوق و بیمه کارگران آ. سه به موقع پرداخت می‌شود که ضمن حمایت از این واحد صنعتی انتظار داریم شرکت شهرک‌های صنعتی زیرساخت‌های لازم در این شهرک را فراهم کند.

در این نشست مقرر شد شرکت مخابرات شبکه فیبرنوری را به شهرک‌های صنعتی منتقل کند و شرکت شهرک‌ها در داخل شهرک اقدامات لازم را انجام دهد، همچنین آسفالت شهرک انجام شود، ضمن اینکه ورود رشته شیرین بیان برای این شرکت از هر طریق به استان بلامانع است.

برچسب ها: صنعت ، استانداری
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.