سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعزام کاروان راهیان نور هریس به مناطق عملیاتی

اقشار مختلف مردم هریس در آستانه سال نو، با سفر به مناطق عملیاتی جنوب کشور، قلب و روحشان را با نام و یاد شهدا معطر و متبرک می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،سرهنگ محمدی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس گفت:۱۳۰ خواهر و برادر بسیجی از پایگاه‌های بسیج محلات این شهرستان، با ۳ دستگاه اتوبوس راهی جنوب کشور شدند و در مدت ۴ روز از مناطق عملیاتی اروند کنار، شلمچه، طلائیه، هویزه و فتح المبین دیدن می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج هریس با بیان این که روایت و تبیین بیانات رهبر معظم انقلاب در گام دوم از جمله برنامه‌های شاخص این سفر است، افزود: آشنایی نسل جوان با رشادت‌های رزمندگان دوران دفاع مقدس در پاسداری از میهن اسلامی، الگو برداری جوانان و نوجوانان از این رشادت ها، بهره مندی از فرهنگ ارزشمند و ناب دفاع مقدس آن هم با سلاح بصیرت و خودباوری برای مقابله با مستکبران به سرکردگی آمریکا از دیگر اهداف عزیمت کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی کشور است.

به گفته وی، حال و هوا و فضای معنوی حاکم بر مناطق عملیاتی کشور، موجب شده است همگان به خصوص جوانان برای عزیمت به این مناطق داوطلب شده و برای چندمین بار به مناطق عملیاتی کشور مشرف شوند، با این حال استقبال مردم و جوانان در آستانه سال نو، بیش از هر زمان دیگری است.

 

انتهای پیام/ش

۱۳۰ خواهر و برادر بسیجی از پایگاه‌های بسیج محلات شهرستان هریس به مناطق عملیاتی اعزام شدند

برچسب ها: دفاع مقدس ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
منم امسال حتما ميرم
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
مناطق عملياتي فضاي خيلي عالي داره ادمو منقلب ميکنه
عطيه
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
انشاله قسمت ما هم بشه
هادی
۱۱:۳۸ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
اقاهریس ومهربان چراباهم جورنیستن؟