سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی مطلق آلمانی ها در لیگ قهرمانان اروپا/رکوردشکنی انگلیسی ها با تحقیر ژرمن ها

برای نخستین بار از فصل 06 - 2005 به بعد است که کشور آلمان هیچ نماینده ای در بین هشت تیم برتر اروپا ندارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا امشب به پایان رسید و هشت تیم صعود کننده به مرحله بعد مشخص شدند.

در یکی از بازیهای امشب تیم بایرن مونیخ در خانه با نتیجه سه بر یک مغلوب لیورپول شد و از دور رقابتها کنار رفت. با حذف بایرن ، آلمان ها در مرحله یک چهارم نهایی این بازیها، هیچ نماینده ای نخواهند داشت . برای نخستین بار از فصل 06 - 2005 به بعد است که کشور آلمان هیچ نماینده ای در بین هشت تیم برتر اروپا ندارد و این اتفاق پس از 13 سال دوباره تکرار شد.

آلمان در مسابقات لیگ قهرمانان امسال ، چهار نماینده داشت که سه تیم بایرن مونیخ، دورتموند و شالکه جواز حضور در دور حذفی را به دست آوردند و هوفنهایم در همان دور گروهی کنار رفت. اما در مرحله حذفی نیز ، بایرن مونیخ از لیورپول شکست خورد و حذف شد، دورتموند مفلوب تاتنهام شد و تیم شالکه برابر منچسترسیتی گلباران و تحقیر شد.

به این ترتیب هر سه نماینده آلمان در این مرحله توسط نمایندگان کشور انگلیس (دشمن درجه یک آلمان ها در فوتبال) حذف و کنار رفتند.

در طرف مقابل نیز برای نخستین بار از سال 09 -2008 است که چهار نماینده از انگلیس، به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا صعود می کند. منچستریونایتد، منچسترسیتی، تاتنهام و لیورپول چهار نماینده انگلیس در این رقابتها بودند که هر چهار تیم موفق شدند به جمع هشت تیم برتر راه یابند.


بیشتر بخوانید:

صعود لیورپول در آلیانز با درخشش الماس سیاه / خودنمایی مسی در جشنواره گل بارسا مقابل لیون

کامبک تاریخی یوونتوس مقابل اتلتیکو با هت تریک رونالدو/تحقیر ژرمن‌ها در خاک انگلیس توسط منچسترسیتی


انتهای پیام/

حذف نمایندگان آلمان از لیگ قهرمانان اروپا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.