سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۷ هزار عدد انواع مواد محترقه در شهر‌های سوادکوه و بابل

ماموران پلیس امنیت عمومی مازندران در بازرسی از محل نگهداری مواد محترقه ۱۷ هزار عدد مواد آتش زا در شهر‌های سوادکوه و بابل کشف وضبط کردند.

سرهنگ مهدی خادمی فرمانده انتظامی شهرستان سوادکوه در گفتگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،گفت: در پی کسب خبری مبنی بر نگهداری و فروش مواد محترقه در یکی از واحد‌های صنفی این شهرستان، موضوع در دستور کار ماموران پلیس امنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی با اشاره به دستگیری متهم به فروش مواد محترقه در این شهرستان، افزود: ماموران پلیس در بازرسی از محل نگهداری مواد محترقه توسط متهم ۱۴ هزار عدد انواع مواد محترقه و آتش زا کشف کردند.

سرهنگ سیدمحسن جعفری فرمانده انتظامی بابل نیزگفت: در اجرای طرح مبارزه با مواد محترقه به منظور پیشگیری از وقوع حوادث دلخراش در چهارشنبه آخر سال ماموران انتظامی این شهرستان با انجام تحقیقات پلیسی موفق به شناسایی افرادی که از طریق فضای مجازی اقدام به توزیع مواد محترقه در این شهرستان می‌کردند، شدند.

وی افزود: پس از هماهنگی با مرجع قضایی، ماموران در یک عملیات غافلگیرانه متهمان را دستگیر و در بازرسی از این افراد در مجموع ۳ هزار عدد انواع مواد محترقه کشف کردند.

سید محسن جعفری از شهروندان، خواست برای پیشگیری از حوادث تلخ چهارشنبه آخر سال، نظارت بر رفتار فرزندان خود را جدی بگیرند و در صورت داشتن هرگونه اطلاعاتی در این زمینه، مراتب را با شماره تلفن ۱۱۰ در میان بگذارند.

فرمانده انتظامی شهرستان بابل افزود: برای پیشگیری از حوادث چهار شنبه آخر سال باید در فرزندان خود این باور را ایجاد کرد، که سلب آسایش دیگران، وسیله خوبی برای شادی و سرگرمی نیست و نباید با اشتباهات خود، اندوه و ماتم را جایگزین شادی آغاز سال نو کرد.

وی گفت: استفاده از هرگونه مواد محترقه و منفجره‌ای که موجب سلب آسایش شهروندان شود طبق قانون جرم بوده و پلیس با متخلفان و مجرمان در این زمینه بویژه در روز‌های پایانی سال به جد برخورد می‌کند.

انتهای پیام/آ

 

انواع مواد محترقه در شهر‌های سوادکوه و بابل کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.