سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رضایی:

‌می‌توانیم بازار خوبی برای عرضه محصولات دفاعی ایجاد کنیم

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: صادرات محصولات دفاعی و نظامی منابع قابل توجهی را به کشورمان تزریق می‌کند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد ابراهیم رضایی درباره ضرورت صادرات محصولات دفاعی و نظامی کشور، گفت: قابلیت دفاعی و نظامی ایران قابل رقابت با کشور‌های پیشرفته دنیاست و می‌توانیم بازار خوب و پررونقی را در این زمینه ایجاد کنیم.

وی با بیان اینکه بسیاری از کشور‌ها متقاضی خرید محصولات دفاعی ایران هستند، افزود: برخی از آنان در حال مذاکره با کشورمان برای خرید محصولات دفاعی و نظامی ایران هستند و با برخی از کشور‌ها هم به توافق کامل رسیده‌ایم و تاکنون محصولاتی را به آن کشور‌ها صادر کرده‌ایم.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس با تاکید بر اینکه یکی از راه‌های توسعه مناسبات اقتصادی، صادرات محصولات دفاعی کشور است، تصریح کرد: با توجه به شرایط فعلی اقتصادی، باید صادرات محصولات دفاعی را محور مناسبات خود برای تأمین بخشی از نیازمندی‌های کشور قرار دهیم چرا که تاکنون صادرات محصولات دفاعی و نظامی، دستاورد‌های بسیار خوبی برای کشور داشته است.

رضایی با بیان اینکه با صادرات محصولات دفاعی منابع قابل توجهی به کشورمان تزریق می‌شود، تصریح کرد: اهمیت صادرات محصولات دفاعی و نظامی به کشور‌های هم‌پیمان به ویژه کشور‌های منطقه بیشتر است چرا که از این طریق هم بنیه کشور‌های همسو تقویت می‌شود و می‌توانند به نحو شایسته از خودشان دفاع کنند و هم محور مقاومت تقویت می‌شود.

منبع: مهر

انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.