سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

برگزاری ۱۰۸ جشنواره گردشگری در ایام نوروز

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : ۱۰۸ جشنواره گردشگری در ایام نوروز در استان برگزار می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،امید قادری مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه گفت : از ۲۵ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه ۹۸ بیش از ۲۲ دستگاه و ۱۰ کمیته تخصصی در ستاد سفر‌های نوروزی امسال مشغول خدمات‌رسانی به مسافران خواهند بود.

وی گفت : بر اساس برآورد‌های به عمل آمده نوروز امسال شاهد رشد ورود گردشگران به استان خواهیم بود و لازمه این کار این است که ما بتوانیم با ۲۰ درصد کارکرد بیشتر خدمات گسترده‌تری ارائه کنیم لذا باید به این منظور برنامه‌ریزی دقیق صورت بگیرد.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه به جلسه ویدئو کنفرانس ستاد سفر‌های نوروزی برگزار شد اشاره کرد وبیان داشت: ایشان چند نکته مهم را در اولویت کار‌ها قرار دادند که از جمله مهمترین آن‌ها حفظ ایمنی و سلامت جاده‌ها و گردشگران بود که با برنامه‌ریزی و محوریت نیروی انتظامی این موضوع در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: بهداشت و نظارت بر اماکن از دیگر مباحث عنوان شده در ستاد سفر‌های نوروزی کشور بود که در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در این خصوص بازدید‌های مناسبی تاکنون به عمل آمده است.

قادری تصریح کرد: در سفر‌های نوروزی امسال بر اساس تأکید رئیس جمهور در نظر داریم هیچ گونه افزایش بهای خدمات در مراکز اقامتی و پذیرایی را نداشته باشیم و به این منظور کمیته‌های نظارت و بازرسی شکل گرفته و تا کنون هیچ گونه افزایش بهایی نداشته‌ایم.

وی ادامه داد: رئیس جمهور تاکید کرد با توجه به اینکه نوروز امسال مصادف با ایام اعیاد رجب است باید حداکثر شادی و نشاط را برای مهمانان نوروزی برنامه ریزی کنیم.

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کرمانشاه یادآور شد: به این منظور در سطح استان جشنواره‌های مختلفی با کمک شهرداری و سازمان‌های مردم نهاد در قالب بیش از ۱۰۸ برنامه تدارک دیده شده است که در نقاط مختلف از جمله محل تجمع گردشگران برگزار خواهد شد.

وی همچنین از برپایی نوروزگاه‌ها در سطح استان خبر داد و گفت: نوروزگاه‌های سیار در سطح شهرستان‌ها را نیز خواهیم داشت و سعی داریم امسال شادترین نوروز را رقم بزنیم.

قادری عنوان کرد: جهت جلوگیری از تعدد مراجعین در خصوص شکایات از خدمات سفر تصمیم برای شد که در کل کشور از طریق شماره ۰۹۶۲۹ به صورت شبانه روزی به نیاز‌ها و مشکلات هموطنان رسیدگی شود.

وی گفت: امیدواریم در پذیرایی و هماهنگی ستاد نوروزی استان با اتحاد و یک کار جهادی بتوانیم این مساله مهم را که می‌تواند نقطه عطفی در صنعت گردشگری استان باشد به خوبی اجرا کنیم .

 

 

انتهای پیام/د

خدمت رسانی بیش از ۲۲ دستگاه و ۱۰ کمیته تخصصی در ستاد سفر‌های نوروزی

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.