سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امسال ۳۰ نمایشگاه در کرمانشاه برگزار شد

مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت : امسال ۳۰ نمایشگاه در کرمانشاه برگزار شد که ۲۶ نمایشگاه از این تعداد سراسری و چهار نمایشگاه نیز استانی بود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،بنفشه امامی مدیر امور نمایشگاهی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی استان کرمانشاه گفت : سال ۹۷ سالی پربار و فعال برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه بود که آغاز آن به مناسبت شعار سال که حمایت از کالای ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده بود با نمایشگاهی با همین عنوان بود که به عنوان نخستین استان کشور که نمایشگاه حمایت از کالای ایرانی را برگزار کرد و انتهای آن نیز نمایشگاه بهاره با محوریت حمایت از کالای ایرانی خواهد بود که این نمایشگاه، برگ آخر خدمت‌رسانی شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه در سال‌جاری است.

وی گفت : امسال ۳۰ نمایشگاه برگزار شد که ۲۶ نمایشگاه از این تعداد سراسری و چهار نمایشگاه نیز استانی بود.

امامی ادامه داد: با توجه به شرایط سخت اقتصادی که طی سال‌جاری بر کشور و بالطبع در استان محروم کرمانشاه وارد بود برگزاری نمایشگاه‌های مختلف کاری سخت و دشوار است که خوشبختانه با حمایت‌های مسؤولان استانی به خوبی برگزار شدند.

وی افزود: نمایشگاه‌های این استان در نمایشگاه بین‌المللی تهران به عنوان بهترین شرکت نمایشگاهی از لحاظ اجرا و رضایتمندی مشارکت کنندگان و بازدیدکنندگان معرفی شد و به گواه بسیاری از بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان نمایشگاه‌های برگزار شده در سطح و کیفیت بالایی نسبت به حتی شهر‌های بزرگ کشور قرار داشت.

امامی گفت : یکی از مواردی که برای شرکت کنندگان، صاحبان صنایع و واحد‌های تولیدی کشور برای شرکت در نمایشگاه‌های کرمانشاه حائز اهمیت بود حضور و بازدید مسؤولان و مدیران ارشد استان به‌ویژه استاندار از این نمایشگاه‌ها بود که به درخواست‌های شرکت کنندگان برای حل و رفع مشکلات و مسائل اقتصادی در راستای حضور در نمایشگاه با گشاده‌رویی پاسخ می‌دادند.

وی از اعتماد مردم استان و شهروندان کرمانشاهی در راستای استقبال و حضور در نمایشگاه‌های بر پا شده تشکر کرد و ادامه داد: نمایشگاه بهاره در راستای خدمت‌رسانی به همشهریان، کسب رضایت مردم، کمک به اقشار آسیب‌پذیر و با محوریت حمایت از کالای ایرانی برگزار شده تا تولیدکنندگان بتوانند از این فرصت به خوبی استفاده کنند و کیفیت و توان کالای ایرانی را به همگان نشان دهند.

امامی در پایان، گفت: نمایشگاه بهاره تا ۲۵ اسفندماه از ساعت ۱۰ صبح تا ۲۰ شب دایر و آماده خدمات‌رسانی به اقشار مختلف مردم است .

 

 

انتهای پیام/د

سال ۹۷ سالی پربار و فعال برای شرکت نمایشگاه‌های بین‌المللی کرمانشاه بود

 

برچسب ها: تسهیلات ، اشتغال
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.