سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۴۰ خانه ورزش روستایی سال آینده در اردبیل به بهره برداری می‌رسد

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل گفت: ۴۰ خانه ورزش روستایی سال آینده در استان اردبیل به بهره برداری می‌رسد

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، بهرام آقاخانی، مدیرکل ورزش و جوانان استان اردبیل در جلسه هم اندیشی و پایان سال روسای هیات‌های ورزش روستایی و بازی‌های بومی محلی استان بااشاره به اینکه هیات‌های ورزشی برنامه‌های نوین و نشاط آور را در برنامه‌های خود قرار دهند اظهار کرد: جای خالی برنامه‌های نوین و نو که منجر به جذب مردم و مشارکت در امر ورزش می‌شود احساس می‌شود که یکی از برنامه‌های اداره کل در سال آتی استقبال و حمایت از برنامه‌های نو ونوین خواهد بود.

وی با اشاره به اهمیت ترویج و مشارکت روستاییان در ورزش بیان کرد: ۴۰ خانه ورزش روستایی در سال آتی تجهیز و تکمیل خواهد شد البته در سال آتی رویکرد تجهیز تغییر پیدا کرده و با توجه به ظرفیت و نیاز‌های هر روستا خانه‌های ورزشی تجهیز می‌شوند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان اردبیل توسعه زیرساخت‌های ورزشی در تمامی شهرستان‌ها و روستا‌ها را مهم عنوان کرد و افزود: باید زیر ساخت‌های ورزشی در تمامی بخش‌های استان توسعه یابد و قرار نیست فقط شهر اردبیل را به عنوان مرکز استان جدی بگیریم.

آقاخانی بااشاره به اینکه در خصوص توسعه ورزش استان سه محور در نظر است افزود: توسعه ورزش همگانی، ورزش روستایی و ورزش قهرمانی سه محور اساسی و مهم اداره کل است که خوشبختانه در سال ۹۷ با برنامه ریزی‌های انجام شده تعداد برنامه‌هایی ورزش روستایی دو برابرسال قبل بوده است.

وی در پایان گفت: سال آینده تمامی برنامه‌های اداره کل ورزش و جوانان اردبیل طبق برنامه ریزی‌های انجام شده در چارچوب مشخص اجرا می‌شود.

انتهای پیام/ح

توسعه ورزش همگانی در روستاهای اردبیل

برچسب ها: ورزش ، روستا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.