سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تیراندازی در شاهرود/یک نفر مجروح شد

فرمانده انتظامی شاهرود با تایید خبر وقوع تیراندازی در این شهر گفت: یک جوان به ضرب گلوله مجروح شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، صدای تیراندازی در خیابان مصلای شاهرود ساعتی پیش باعث بروز نگرانی در بین همشهریان شد و گفته می‌شود در این حادثه یک نفر مورد اصابت گلوله قرار گرفته است که به بیمارستان منتقل شده است.

سرهنگ علی کریمی فرمانده انتظامی شاهرود گفت: در ساعت ۱۳:۳۰ امروز فردی جوان که در یک مغازه درحال خریدلوازم خودرو بوده توسط فرد یا افرادی ناشناس مورد اصابت گلوله قرار گرفته است.

وی با اعلام این مطلب که جوان مجروح توسط اورژانش به بیمارستان انتقال یافت گفت:پزشکان درحال رسیدگی به وضع فرد مجروح می باشند

سرهنگ کریمی ادامه داد: با توجه به اختلافات قبلی این جوان، تیم‌های ویژه رسیدگی برای دستگیری ضارب یا ضاربین تشکیل و در حال رسیدگی به موضوع هستند.

تیراندازی بخاطر اختلافات شخصی

سرهنگ حسین پیوندی معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان نیز گفت: برخلاف آن چه در فضای مجازی بیان می‌شود این حادثه سرقت مسلحانه نبوده و این مساله تکذیب می‌شود.

وی با اشاره به مجروح شدن مردی جوان بر اثر اصابت گلوله افزود: این حادثه نتیجه یک اختلاف شخصی بوده و هر روایت دیگری از آن نادرست است.

پیوندی با تاکید بر اینکه شناسایی و دستگیری عامل یا عوامل تیراندازی در شاهرود در دستور کار جدی پلیس قرار دارد، گفت: ماموران پلیس در شاهرود پیگیری ویژه‌ای برای به نتیجه رساندن پرونده این حادثه دارند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان سمنان بیان کرد: با توجه به اختلافات قبلی فرد مجروح، شناسایی ضارب یا ضاربان در تحقیقات تخصصی پلیس ادامه دارد.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۳ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
اعدام شه زودتر
Sarbaz & iran
۰۲:۴۴ ۲۳ اسفند ۱۳۹۷
کی اعدام بشه ‌‌‌‌؟ هنوز کسی رو نگرفتن که بخوان اعدامش کنن . بعدش هم این شخص که خدارو شکر فوت نکرده که بخوان ضارب رو قصاص کنن . شما دیگه خیلی جلویی !!!
ناشناس
۱۹:۴۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
اسلحه از کجا اوردن پیگیری لطفا
ناشناس
۲۱:۴۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
در آمریکا بصورت رسمی میفروشن
ناشناس
۱۷:۵۹ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
اقای رئیسی رئیس قوۀ محترم قضائیه باید احکام سنگینی را برای این گونه هنجارشکنی ها صادر کنند