سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزش باد جنوبی (گرمیج) استان اردبیل را در می‌نوردد

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: وزش باد جنوبی (گرمیج) گاهی تند تا نسبتا شدید، طی امروز تا ظهر فردا استان اردبیل را در می‌نوردد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، علی دولتی مهر، مدیر کل هواشناسی استان اردبیل امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بر اساس نقشه‌های هواشناسی، امروز و فردا آسمان استان نیمه ابری تا ابری با افزایش نسبی دما در سطح استان اردبیل پیش بینی می‌شود.

وی بیان کرد: طی امروز تا ظهر فردا پدیده غالب وزش باد جنوبی است که در مناطق مرکزی و شهرستان گرمی گاهی با سرعت تند تا نسبتا شدید پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از عصر فردا ضمن ورود سامانه ناپایدار جوی به استان، جهت جریانات جوی به شمالی و شرقی تغییر یافته و در شهرستان‌های پارس آباد و بیله سوار سرعت وزش باد تند تا نسبتا شدید انتظار می‌رود.

دولتی مهر افزود: از اواخر وقت پنجشنبه با نفوذ پرفشار سطح زمین به منطقه، دمای هوا بتدریج کاهش یافته و ضمن تراکم ابر و مه، بارش باران در مناطقی از استان اردبیل به ویژه جنوب استان، نواحی منتهی به استان گیلان و بخش‌هایی از مناطق مرکزی آغاز شده و تا عصر جمعه به صورت متناوب و پراکنده ادامه می‌یابد.

وی تصریح کرد: در روز جمعه در مناطق کوهستانی به ویژه دامنه‌های کوه سبلان و کوه‌های باغرو بارش برف نیز پیش بینی می‌شود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل افزود: از عصر جمعه با خروج سامانه بارشی تا ظهر یکشنبه هفته آینده جوی نسبتا پایدار انتظار می‌رود.

انتهای پیام/ح

ورود سامانه ناپایدار جوی به استان اردبیل

برچسب ها: هواشناسی ، آب و هوا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.