سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فعالیت ۲۶ مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های خراسان جنوبی

۲۶ مجتمع خدمات رفاهی در جاده‌های خراسان جنوبی وجود دارد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، قاسمی معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گفت: این مجتمع های خدمات رفاهی در راه‌های مواصلاتی استان برای صیانت از حریم عمومی و حقوق شهروندی به مسافران در طول ایام سال و با توجه به نزدیک شدن به ایام پایانی سال 97 و آغاز سفرهای نوروزی خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: از اول اسفند ماه 23 مورد بازدید از مجتمع های خدماتی رفاهی استان انجام شده است که 31 مورد نقص شناسایی و ابلاغ شده که در صورت عدم رفع نواقص برخورد قانونی خواهد شد.

قاسمی درباره امکاناتی که برای مجتمع‌های خدمات رفاهی منظور شده گفت: رستوران، نمازخانه، جایگاه سوخت، سرویس بهداشتی و سوپرمارکت‌هایی به منظور افزایش هر چه بیشتر رفاه مسافران نوروزی تعبیه شده است.

معاون توسعه منابع اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان ادامه داد: کمیته بازدید مشترک نظارت بر مجتمع های خدماتی و رفاهی، با حضورکارشناس اداره کل راهداری و حمل ونقل جادهای استان، بهداشت اماکن استان، تعزیرات حکومتی استان، صنعت و معدن، شرکت ملی پخش، ستاد اقامه نماز و میراث فرهنگی برای افزایش خدمات مطلوبتر به مسافران محترم، کنترل‌های نظارتی را اعمال می‌کنند.

انتهای پیام/ ط ا

آمادگی مجتمع های خدمات رفاهی در جاده های استان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.