سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

وزير بهداشت:

قيمت دارو با نوسانات قيمت ارز تغيير نمي‌كند

وزیر بهداشت با بيان اينكه با تمهیدات اندیشیده شده و با هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی قیمت ارز دارو تغییری نمی کند گفت: داروها با قیمت سابق در اختیار فعالان این بخش قرار می گیرد.

به گزارش حوزه دولت باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دولت مرضيه وحيد دستجردي، تصریح کرد: بعضی مواد اولیه و داروهایی که از خارج کشور تامین می شوند متاثر از نوسانات نرخ ارز قرار می گیرند که با هماهنگی های صورت گرفته با بانک مرکزی این دغدغه مرتفع شد و افزایش قیمتی از این محل نخواهیم داشت.

وی به برخی شایعات مبنی بر افزایش قیمت دارو که مکررا تکرار می شود پایان داد و خاطر نشان کرد: کمیسیون قیمت گذاری دارو یک بار در سال افزایش قیمت ها را مورد بررسی قرار می دهد و بر مبنای کار کارشناسی و مطالعه شده تعرفه ها و خدمات سلامتی و افزایش قیمت داروها را تعیین می کند که برای همه ملاک و معیار است.
وزیر بهداشت اظهار داشت: این کمیسیون که متشکل از سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تولیدکنندگان و سازمان غذا و داروی وزارت بهداشت است در ابتدای سال جاری افزایش 7 درصدی قیمت داروها و خدمات سلامتی را تعیین کرده و غیر از این میزان، افزایش دیگری نداشتیم لذا هر گونه افزایش قیمت دارو غیر از آنچه که کمیسیون قیمت گذاری مشخص کرده تکذیب می شود.
/ع2

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.