سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سرپرست سازمان صمت اردبیل:

۶۱ درصد از مصوبات ستاد تسهیل در اردبیل عملیاتی شده است

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل گفت: در سال‌جاری ۶۱ درصد مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید اجرایی و عملیاتی شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رامین صادقی، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل در چهل و هفتمین جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل اظهار کرد: در سال‌جاری شاهد معرفی ۴۷۲ واحد تولیدی به بانک‌ها برای بهره‌مندی از تسهیلات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید بودیم که در این زمینه بانک‌ها همکاری خوبی را نیز در پرداخت تسهیلات با بخش خصوصی انجام دادند.

وی به ۷۵۵ مصوبه این ستاد اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۴۶۲ مصوبه اجرایی نشده و تنها ۲۹۳ مصوبه انجام شده که به نظر می‌رسد اجرای برخی از مصوبات در دستور کار بوده و به جد پیگیری می‌شود.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان اردبیل تصریح کرد: ما برای اوایل سال آینده و در قالب جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید تلاش می‌کنیم تا با همکاری همه دستگاه‌ها عملکرد ستاد تسهیل را به شکل دقیق ارائه کنیم که در این باب گزارش کاملی نیز از کار‌ها و اقدامات انجام شده با همکاری بخش خصوصی و دستگاه‌های مرتبط انجام خواهیم داد.

صادقی افزود: از محل تبصره ۱۸ نیز ۱۳۵ واحد در بهره‌مندی از تسهیلات ثبت‌نام کرده بودند که قرار شد برای ۲۶ طرح صنعتی با تسهیلاتی بالغ بر ۲۳۴ میلیارد تومان منابع پرداخت شود.

وی در ادامه سخنان خود بیان کرد: اکثر این واحد‌ها به بانک‌ها ارجاع داده شدند تا زمینه بهره‌مندی آن‌ها از این منابع فراهم آید.

 استاندار اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه با همکاری بانک‌ها و مدیران دستگاه‌های اجرایی هم روند پرداخت تسهیلات و هم صدور مجوز‌ها تسهیل شده است، اضافه کرد: در سال آینده نیز سعی و تلاشمان بر این خواهد بود تا این روند تقویت شده و موانع برطرف شود.

اکبر بهنام‌جو ادامه داد: سازمان صنعت، معدن و تجارت با همکاری دستگاه‌های مرتبط مکلف شدند تا گزارش کاملی را از روند اجرای مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید جمع‌بندی و تدوین کنند تا در اولین جلسه سال آینده این گزارش به شکل کامل ارائه شود.

در این جلسه مشکلات چندین واحد تولیدی بررسی شد که استاندار اردبیل و سایر مدیران دستگاه‌های اجرایی و بانکی قول مساعد دادند تا موانع پیش روی واحد‌های تولیدی را برطرف و زمینه فعالیت مجدد آن‌ها را به وجود بیاورند.

انتهای پیام/ح

تسهیل و رفع موانع تولید در اردبیل

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.