سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یوسفی جمارانی مطرح کرد؛

برگزاری اولین دوره جشنواره آیین‌های نوروزی در شهرستان فیروزکوه

فرماندار فیروزکوه گفت: امسال اولین دوره جشنواره آیین‌های نوروزی را در شهرستان فیروزکوه از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین برگزار خواهیم کرد.

مهدی یوسفی جمارانی فرماندار فیروزکوه در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، وی با بیان اینکه بحث نوروز و گردشگری در پیش رو است گفت: دو هفته است که ستاد سفر‌های نوروزی در شهرستان فیروزکوه تشکیل شده و کارگروه‌های ۱۴ گانه آن شروع به کار کرده  و تدارکات لازم برای استقبال از مسافران نوروزی و زیباسازی شهر فیروزکوه برای مسافران در حال انجام  است.

وی در ادامه گفت: امسال اولین دوره جشنواره آیین‌های نوروزی را در شهرستان فیروزکوه از ۲۵ اسفند تا ۶ فروردین برگزار خواهیم کرد و اختتامیه این جشنواره با حضور شخصیت‌های استانی و ملی برگزار خواهد شد.

یوسفی جمارانی با اشاره به موضوع زیست گردی و توسعه روستایی افزود: ۵ روستا به عنوان هدف گردشگری با هماهنگی سازمان میراث فرهنگی و گرشگری انتخاب و آماده شدند، اما امسال با هماهنگی‌های صورت گرفته تمام روستا‌های فیروزکوه آماده استقبال و پذیرایی از گردشگران نوروزی خواهند بود.
 
 فرماندار فیروزکوه با اشاره به برگزاری همایش فرمانداران کل کشور گفت: این همایش سالانه،  در حوزه‌های مختلف تخصصی و  با حضور معاونان وزارت کشور انجام می‌شود. این همایش‌ با تشکیل کارگروه‌هایی برای بررسی مشکلات و ارائه راهکار‌ها برگزار شده و نتایج این کارگروه‌ها برای سال آینده به کار گرفته خواهد شد.

انتهای پیام /
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.