سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از هزار ۸۰۰ مورد خدمات عمرانی به مددجویان یزدی ارائه شد

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری هزار و ۸۳۹ مورد خدمات عمرانی در زمینه ساخت مسکن به مددجویان تحت حمایت ارائه شد.

به گزارش  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سیدرضا لاله زاری مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به سیاست‌های برنامه پنج‌ساله ششم کمیته امداد در ارائه خدمات مسکن نیازمندان گفت: طی ۱۱ ماهه سال جاری هزار و ۸۳۹ مورد خدمات عمرانی در زمینه ساخت مسکن، خرید، تعمیرات کلی و جزئی، ساخت فضای جانبی، حمام، آشپزخانه، حصارکشی، سرویس بهداشتی، تکمیل واحد‌های نیمه‌تمام روستایی و شهری به مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان  ارائه شد.

وی با بیان اینکه طی این مدت شش میلیارد و ۱۵۶ میلیون تومان از محل اعتبارات دولتی، صدقات، زکات وکمک‌های نقدی و غیر نقدی مبتنی بر نیاز محرومان در بخش مسکن مددجویان هزینه شد افزود: نیکوکاران یزدی می‌توانند با شرکت در طرح ،رضوان، این نهاد را در ساخت مسکن مددجویان تحت حمایت کمک کنند.

مدیر تامین مسکن و امور مهندسی ساختمان کمیته امداد استان یزد با اشاره به اینکه ۹۸ مورد از خدمات عمرانی ارائه شده در سال جاری در قالب ساخت مسکن بوده است، یادآور شد: زیربنای واحد‌های مسکونی ساخته‌شده برای مددجویان تحت حمایت بین ۵۰ تا ۷۰ مترمربع است، اعتبار تخصیصی کمیته امداد در ساخت هر واحد مسکونی در مناطق شهری ۳۰ میلیون تومان و مناطق روستایی ۲۰ میلیون تومان است و مابقی هزینه موردنیاز با مشارکت خیران و آورده مددجو از محل تسهیلات قرض‌الحسنه تأمین می‌شود.

وی گفت: ۲۲ درصد از خدمات عمرانی ارائه شده به مددجویان تحت حمایت در سال ۹۷ مربوط به شهرستان یزد بوده است.

سال گذشته هزار و ۲۵۷ مورد خدمات عمرانی به جامعه هدف تحت حمایت ارائه شد که ۲۳۷ مورد ساخت و خرید مسکن شهری و روستایی و هزار و ۲۰ مورد تعمیر، تکمیل و بازسازی بوده است، بیش از هشت میلیارد تومان در این بخش هزینه شد.

انتهای پیام/ی

خدمات رسانی کمیته امداد به مددجویان تحت حمایت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.