سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اختصاص ۵۰۰ میلیارد ریال میزان اعتبار مصوب برای طرح‌های عمرانی شهرستان بستان آباد

فرماندار شهرستان بستان آباد گفت : ۵۰۰ میلیارد ریال میزان اعتبار مصوب برای طرح‌های عمرانی شهرستان بستان آباد اختصاص یافته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،موسوی فرماندار شهرستان بستان آباد در جمع خبرنگاران و فعالان فضای مجازی شهرستان بستان آباد میزان اعتبار مصوب برای طرح‌های عمرانی شهرستان در سال ۹۷ را ۵۰۰ میلیارد ریال عنوان کرد وگفت: به دلیل محدودیت منابع تاکنون فقط ۱۹ درصد این اعتبارات تخصیص یافته، اما بااین وجود با کمک سرمایه گذاران بخش خصوصی و همت مسئولان فقط در دهه فجر امسال ۱۵۰ پروژه عمرانی بااعتبار بالغ بر۴۵۰ میلیارد ریال به بهره برداری رسید.

موسوی گفت:قرار گرفتن شهرستان بستان آباددر لیست ۳۱ شهرستان کمتر برخوردار کشور، فرصتی برای توسعه همه جانبه شهرستان می‌باشد.

موسوی با اشاره به قرار گرفتن شهرستان در لیست ۳۱ منطقه محروم و کم برخوردار از سوی وزارت کشور تاکید کرد: این رویداد فرصت مناسبی برای توسعه همه جانبه و جهش در عرصه‌های مختلف برای شهرستان است.

وی ادامه داد: برای بهره مندی از مزایای این طرح، سند توسعه شهرستان در ۵ فصل تدوین و ظرفیت‌های شهرستان در زمینه‌های مختلف احصا شده است.

موسوی گفت: بااعلام شهرستان بعنوان منطقه نیاز به توسعه، تمامی امکانات و ظرفیت‌های استان در جهت توسعه شهرستان بکار گرفته شده و با تمرکز مدیریت، وظایف و مسئولیت ها‌ی ملی و استانی در سطح شهرستان، حرکت و شتاب توسعه در شهرستان بیشتر خواهدشد.

فرماندار بستان آباد یکی از اهداف مهم این طرح را کنترل مهاجرت و حاشیه نشینی در شهر عنوان کرد و افزود: تلاش می‌کنیم با توسعه روستا‌ها و تقسیم عادلانه و متوازن امکانات شهرستان مهاجرت از روستا‌ها را کنترل و اقتصاد روستا‌ها را رونق ببخشیم.

وی در پایان از رسانه‌ها و فعالان فضای مجازی هم خواست تا با امید بخشی در جامعه و پرهیز از سیاه نمایی زمینه را برای مشارکت عمومی در حل مشکلات کشور فراهم نمایند.

 

انتهای پیام/ش

بهره برداری از ۱۵۰ پروژه عمرانی بااعتبار بالغ بر۴۵۰ میلیارد ریال درسال جاری

برچسب ها: اشتغال ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.