سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیماران قلبی گرفتار در برف نجات یافتند

دو بیمار قلبی که در منطقه الموت در برف گرفتار شده بودند با کمک امدادگران هلال احمر نجات یافتند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، حسن آصفی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: ساعت ۱۹ و ۵۱ دقیقه بیستم اسفندماه در تماس تلفنی خانواده‌ای با ندای امداد ۱۱۲ گزارشی درباره بی اطلاعی از ۲ نفر از بستگانشان از اهالی روستای پشام در بخش الموت غربی دریافت شد.

آصفی افزود: دو تیم نجات جاده به همراه تیم واکنش سریع جمعیت هلال احمر استان به منطقه اعزام شدند و با توجه به اینکه در برخی از نقاط مسیر ارتفاع برف بیش از ۴ متر بود، خودرو‌ها و تجهیزات راهداری پس از ۶ ساعت تنها موفق به بازگشایی ۵۰۰ متر از مسیر شدند.

وی اضافه کرد:، ساعت ١٠ صبح دیروز نیرو‌های پشتیبانی از حوزه معاونت امداد و نجات به همراه خودروی آرگو و یک نفر از افراد بومی منطقه و همچنین یک فروند بالگرد جمعیت هلال احمر استان برای انجام عملیات جست وجو به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: نیرو‌های عملیاتی از راه زمینی موفق شدند پس از ۱۷ ساعت عملیات جست و جو این دو نفر و ۳ نفر از بستگانشان را که به دنبال آن‌ها رفته بودند، نجات دهند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین یادآور شد: مصدومین که هر دوی آن‌ها افراد سالخورده و دچار مشکل قلبی و تنفسی بودند در الولک به نیروهیا اورژانس تحویل داده شدند.

انتهای پیام/ک

نجات چند نفر گرفتار در برف در الموت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.