سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ملکی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

انفجار و آتش سوزی در یک منزل مسکونی جان مرد جوان را گرفت

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران از فوت یک مرد جوان در حادثه انفجار منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۵:۵۹ صبح امروز حادثه انفجار و آتش سوزی یک منزل مسکونی در محله خزانه بخارایی به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش نشانی شهر تهران اعلام شد که بلافاصله ۳ ایستگاه به محل اعزام شدند.


بیشتر بخوانید؛ آتش سوزی کارگاه مبل سازی در بزرگراه آزادگان/ فوت کارگر جوان در حادثه + عکس و فیلم


وی افزود: آتش نشان‌ها در محل مشاهده می‌کنند که در طبقه دوم یک منزل مسکونی ۳ طبقه قدیمی که هر طبقه ۵۰ متر مربع وسعت داشت، انفجار رخ داده است و در اثر این انفجار شیشه‌های ساختمان شکسته و بر روی یک دستگاه پراید ریخته بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: این انفجار منجر به آتش سوزی در محل شده و طبقه سوم ساختمان نیز به علت سرایت آتش کاملا شعله ور بود.

ملکی بیان کرد: زمانی که آتش نشان‌ها به محل رسیدند طبقه دو و سوم کاملا شعله ور و دود و آتش از پنجره‌ها به بیرون سرایت کرده بود.

وی افزود: اطلاعات اولیه حاکی از این بود که ۳ نفر در داخل ساختمان محبوس شده اند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهر تهران گفت: آتش نشان‌ها وارد ساختمان و مشغول خاموش کردن آتش شدند و به سرعت هر سه نفر را از ساختمان خارج کردند.

ملکی گفت: یک پیرزن و پیرمرد که به شدت دچار سوختگی شده بودند توسط آتش نشان‌ها از محل خارج و تحویل عوامل اورژانس داده شدند، اما یک مرد جوان به دلیل شدت جراحات جان خود را از دست داده بود.

وی با بیان اینکه آتش به سرعت خاموش و از سرایت به اطراف جلوگیری شد، خاطرنشان کرد: کارشناسی اولیه نشان داد که علت حادثه نشت گاز شهری و ایجاد جرقه بود.

انتهای پیام/

آتش سوزی واحد مسکونی در محله خزانه بخارایی

برچسب ها: آتش نشانی ، حوادث
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۳۴ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
پناه بر خدا اتش سوزی خیلی بده. خیلی