سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در لرستان تاکید کرد؛

ایجاد شرکت‌های دانش بنیان تنها راهکار حل بیکاری لرستان

نماینده، ولی فقیه در لرستان گفت: ایجاد شرکت‌های دانش بنیان تنها راهکار حل بیکاری لرستان است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان،آیت الله سیداحمد میر عماد‌ی در دیدار با سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رئیس جمهور، بیان کرد: خداوند انسان را موجودی مبتکر و خلاق آفریده است و این موضوع با مطالعه قرآن کریم و سیر ه اهل بیت به خوبی قابل مشاهده است.

وی با بیان اینکه عقل عامل اصلی ایجاد ابتکار در انسان است، افزود: اجزای نظام آموزشی کشور که شامل مدرسه، دانشگاه و حوزه است باید شیوه به کارگیری و آموزش عقل را به افراد آموزش دهند؛ متاسفانه سیستم آموزشی کشور در این حوزه با ضعف‌های بسیاری روبرو است.

نماینده ولی فقیه در لرستان اظهار کرد: علم آموزی یکی از مفاهیمی است که در دین مبین اسلام به آن تاکید شده و مسوولان کشور نیز باید در این عرصه زیر ساخت‌ها را فراهم کنند؛ خوشبختانه طی چند سال اخیر معاونت علمی و فناوری گام‌های خوبی در این حوزه برداشته است.

آیت الله میر عماد‌ی با اشاره به اینکه شرکت‌های دانش بنیان می‌توانند مشکل بیکاری لرستان را حل کنند، تصریح کرد: جوان‌های پر انگیزه و صاحب ایده بسیاری در استان وجود دارد، اما به علت بروکراسی اداری و نبود حامی اقتصادی بسیاری از آن‌ها فعالیت علمی خود را رها کردند.

وی خاطرنشان کرد: بین شرکت‌های دانش‌بنیان و دانشگاه‌ها ارتباط کمی وجود دارد و باید برای حل مشکل معاونت علمی و فناوری چاره‌ای بیندیشد.

انتهای پیام/د

ایجاد شرکت‌های دانش بنیان تنها راهکار حل بیکاری لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.