سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امتناع مسافران در آمریکا از سوار شدن به هواپیما‌های بوئینگ

­در پی سقوط مرگبار یک هواپیمای بوئینگ در اتیوپی بسیاری از مسافران و کادر پروازی در آمریکا از سوار شدن به هواپیماهای این شرکت خودداری کردند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، ­در پی سقوط مرگبار یک هواپیمای بوئینگ در اتیوپی و واکنش‌ها به این ماجرا بسیاری از مسافران و کادر پروازی در آمریکا از سوار شدن به هواپیماهای این شرکت خودداری کردند.

اوژنی جو از ساکنان مریلند در این مورد در صفحه توئیتر اعلام کرد: «دو هواپیمای تقریبا نو مدل ۷۳۷ مکس ۸ طی پنج ماه سقوط کردند. اگر چین پرواز ۹۶ فروند ۷۳۷ مکس ۸ را متوقف می‌کند، در نتیجه شرکت‌های هواپیمایی سوت وست، آمریکن و یونایتد ایرلاینز باید به مردم آمریکا اطمینان دهند که این هواپیما‌ها برای پرواز آماده اند و یا پرواز این مدل را متوقف کنند.»

بسیاری دیگری از مردم آمریکا نیز مانند این فرد در شبکه‌های اجتماعی تردید خود را در مورد قابل اعتماد بودن این نوع هواپیمای بوئینگ تشریح کردند و از شرکت‌های هواپیمایی خواستند تضمین‌هایی در این مورد ارائه کنند.

این در حالی است که بسیاری از کشور‌های اروپایی از جمله انگلیس، آلمان، فرانسه و سه کشور آسیایی حریم هوایی خود را به روی بوئینگ مدل ۷۳۷ مکس ۸ بستند.

بسیاری از مسافران در تماس با شرکت‌های هواپیمایی سوال کردند که آیا پرواز‌های آنان با هواپیمای ۷۳۷ است یا خیر؟

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۰:۰۶ ۲۲ اسفند ۱۳۹۷
خدا رحم کرد ترامپ نذاشت بویینگ بهمون بده چون صد تا از اینا رو با خداد دلار داشتیم از بویینگ میخریدیم و الان همه شون رو دستمون مونده بود