سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آستانه عید نوروز؛

عیدی ۹۰ نفر از کارکنان شهرداری بستان پرداخت شد

شهردار بستان از پرداخت عیدی و پاداش سال ۹۷ به تعداد ۹۰نفر از کارکنان رسمی، قرارداری و پیمانی شهرداری بستان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، عادل عذارمالکی، شهردار بستان با توجه به مشکلات مالی در سال جاری، گفت: نیمی از عیدی و پاداش سال ۹۷ کارکنان رسمی، قراردادی و شرکتی تاکنون پرداخت شده است و تا قبل از تعطیلات عید نوروز تمام سعی و تلاش خود را جهت تامین اعتبار لازم برای پرداخت عیدی و پاداش مابقی کارکنان را به کار خواهیم گرفت.

وی با اشاره به اینکه اداره شهرداری بستان با منابع مالی محدود مواجه است تصریح کرد: به همین علت این شهرداری را با مشکلات مالی جدی روبرو کرده و تاکنون کارکنان این شهرداری ۶ ماه حقوق معوقه و نزدیک به ۲ سال بیمه پرداخت نشده است.

عذارمالکی در ادامه افزود: در طی ۱۰ روز گذشته این شهرداری در راستای بهبود وضعیت شهر و همچنین استقبال از مهمانان نوروزی اقدام به نظافت و شتشوی معابر، لایروبی جوی ها، اصلاح روشنایی پارک‌ها و بلوارها، چمن زنی و دیزاین فضای سبز و دیوار نویسی، رنگ آمیزی جداول جمع آوری نخاله ساختمانی و زباله اقدام کرد.

شهردار بستان یکی از اولویت‌ها و دغدغه‌های بسیار مهم این شهرداری ساماندهی بارانداز بازارچه مرزی چذابه عنوان کرد و خواستار حمایت و همکاری مسئولان استانی و شهرستانی به ویژه نماینده مردم دشت آزادگان وهویزه در این زمینه شد.

این مقام مسئول، سعی و تلاش کارگران شهرداری بستان در جهت بهبود وضعیت شهر و برطرف کردن مشکلات موجود علیرغم تاخیر در پرداخت حقوق و عیدی آن‌ها را شایسته تقدیر دانست و اظهارامیدواری کرد؛ در سال آینده با پیگیری شورای اسلامی شهر و این شهرداری و حمایت مسئولان شهرستان واستان بتوانیم حقوق کارگران را به موقع پرداخت کنیم.

انتهای پیام/گ

پرداخت عیدی کارگران شهرداری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.