سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر در خاش برگزار شد

جشن تکلیف افزون بر ۴۰۰ دانش آموز دختر مدارس خاش سیستان و بلوچستان در گرامیداشت ماه مبارک رجب و در آستانه پایان سال روز سه شنبه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، در این آئین دانش آموزان ۹ مدرسه ابتدائی شهرستان خاش رسیدن به سن تکلیف و انجام عبادت خود را جشن گرفتند.

دانش آموزان خاش با اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری و اقامه نماز، آمادگی خود را برای انجام فرائض و احکام دینی اعلام کردند.

حجت الاسلام غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان خاش در این مراسم گفت: انجام عبادت و تکلیف از دستورات مهم دینی بوده که فرزندان عزیز در جامعه اسلامی باید از بزرگتر‌های خود یادبگیرند و آن را در زندگی فردی و اجتماعی بکار گیرند.

مولوی یعقوب حسین بر رابط نهاد نمایندگی رهبری در امور اهل سنت خاش هم بیان کرد: دین مبین اسلام، دین رحمت و خیرخواهی و دین محبت و گذشت و ایثار است و همه اقشار جامعه اعم از بزرگ و کوچک باید به مبانی آن پایبند باشند.

خالد کرد مدیر آموزش و پرورش خاش نیز اظهار داشت: برپائی مراسم جشن تکلیف با هدف آماده کردن دانش آموزان برای انجام وظایف شرعی و دینی و نیز اجرای دستورات دینی و قرآنی و مانوس شدن با قرآن و نماز و احترام گذاشتن به پدر و مادر و بزرگتر‌ها و حفظ حجاب و عفاف صورت می‌پذیرد و خوشحال هستیم در تربیت صحیح اسلامی فرزندان مسلمانان سهم داریم.

انتهای پیام/ع

جشن تکلیف ۴۰۰ دانش آموز دختر در خاش برگزار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.