سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف ۱۲۳ راس دام فاقد مجوز در بجنورد

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از کشف ۱۲۳ راس دام فاقد مجوز به ارزش ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در بجنورد خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار علیرضا مظاهری فرمانده انتظامی استان گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه افرادی اقدام به ورود دام فاقد مجوز به صورت مخفیانه پس از پلاک کوبی تحت عنوان دام بومی به استان می‌کنند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه کارآگاهان پلیس آگاهی حین گشت زنی در محور کمربندی"بجنورد" به استان "گلستان" به ۳ دستگاه خودرو کامیون که قصد مراجعه به واحد پلاک کوبی دام را داشتند مشکوک می‌شوند، افزود: کارآگاهان بعد از هماهنگی با مقام قضائی اقدام به توقیف این خودرو‌ها کردند.

سردار مظاهری با اشاره به اینکه در بازرسی از این خودرو‌ها ۱۲۳ راس دام فاقد مجوز کشف شد، اظهارکرد: در این رابطه ۳ متهم نیز دستگیر که برای تکمیل تحقیقات به مقر انتظامی انتقال شدند.

وی در ادامه ارزش این دام‌ها را ۲ میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال اعلام کرد و گفت: متهمان بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی و دام‌های مکشوفه نیز تحویل سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی استان شدند.

فرمانده انتظامی استان با تاکید بر تداوم طرح‌های مبارزه با ورود کالای قاچاق به استان، از مردم خواست تا برای کمک به اقتصاد کشور در صورت مشاهده اینگونه موارد بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام / ب

کشف دام فاقد مجوز در بجنورد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.